    Date: Thu, 27 Jan 2022 21:55:17 +0100
    Subject: Re: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <61f2c601$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <61f2e08f$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    From: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.01.2022 o 19:12, LordBluzg(R) pisze:

    > Mam inne podejście, skoro płacę to wymagam. Wręcz nakazuję diagnoście
    > dokładnie sprawdzić auto i już mnie znają na stacji diagnostycznej, że
    > wymagam a nie mam jednego samochodu. Mechanikowi za taki sprawdzian,
    > musiałbym też zapłacić a wielu mechaników nie ma takich przyrządów jakie
    > są na stacji. Co prawda, jeśli wyjdzie jakiś pierdoł to i tak mnie
    > dopuści ale przynajmniej wiem co muszę naprawić/poprawić.

    Ale piszemy o dwóch różnych sprawach, ja też chcę wiedzieć czy mam
    sprawny i bezpieczny samochód, oraz czy coś w najbliższym czasie nie
    będzie wymagało wymiany.
    Tyle tylko, że jak przyjedziesz na stację diagnostyczną z ujebanymi
    przednimi szybami, to jeden diagnosta uzna że nie widzi w tym żadnego
    problemu. Drugi każe ci przetrzeć szyby szmatą, nie wiem może są też
    tacy co umyją na miejscu samochód myjką, ale będzie też taki, który
    stwierdzi, że brak widoczności zagraża bezpieczeństwu i pogoni ze stacji.
    Niestety tak przepisy mamy skonstruowane, że jest duża uznaniowość
    diagnosty i często od jego humoru zależy czy samochód przejdzie przegląd.