  • Data: 2012-02-15 15:29:48
    Temat: Re: Jeszcze o dyskach
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 09:24:52 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Po prawdzie są widoki na odbudowę, ale kończą się zapasy,
    > więc 2 TB za 200zł na horyzoncie nie widać.

    Ale czy nie sadzicie ze ponizej 100 pln za 1 TB dysku to byla juz mocno
    przesadzona cena? Oczywiscie w dol! To bylo jak rozdawanie za darmoche z
    pocalowaniem w reke. Grzech bylo nie kupowac tych dyskow po 2TB, wszyscy
    kupowali. Sam mam takie 2. I teraz jest problem...
    Tak naprawde nikt nie rozumie, ze te powodzie i zniszczenia to wszystko jest
    przewidziane odgornie? To ma zwiazek z ostatnia nagonka na piratow (te acta,
    stacta, sopa, pipa), przeciez to oczywiste! Do tego kwestie z SSD...

    Jesli piractwa nie da sie zniszczyc zakazami to zniszczy sie finansowo.
    Wystarczy wprowadzic na rynek dyski o malej pojemnosci, ale w zajebistych
    cenach, uzasadnic to sensownie (np. technologicznie) a potem, jak sie juz
    sytuacja unormuje, uwalic produkcje dyskow tradycyjnych, ktore kosztuja tyle
    co ziemniaki w markecie. Po 3 latach zdechna wszystkie magnetyki, a ludzie w
    domach beda miec SSD o pojemnosci nie 2TB, lecz 64GB. Do tego wypelnione po
    brzegi kilkoma aplikacjami i systemem operacyjnym (zaleca sie by SSD nie
    wypelniac po brzegi ;-). Gdzie teraz userzy maja trzymac te setki GB filmow
    i muzyki? Nie ma juz takiej mozliwosci, wiec tez nic nie sciagaja, ani ..NIE
    UDOSTEPNIAJA. Powoli czarny rynek ginie, ludzie chcac film ida do
    wypozyczalni, chcac muze do "dobrego sklepu muzycznego na terenie calego
    kraju", sytuacja sie stabilizuje, wszyscy sa zadowoleni lub niektorym tak
    sie wydaje. Amen.

    :-D

    --
    pozdro