  • 21. Data: 2010-09-22 11:29:36
    Temat: Re: Jestem prawdziwym fotografem
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7d75.0000052c.4c99e1b5@newsgate.onet.pl...

    > Nie trzeba nic wybierać, wszystkie są świetnie.

    Te nieostre też? :)

  • 22. Data: 2010-09-22 11:31:27
    Od: a...@g...com

    > Te nieostre też? :)

    Które niby są nieostre? Mój 50D ma wyśmienity AF!

  • 23. Data: 2010-09-22 11:33:31
    Od: a...@g...com

    > Popodziwiałem, owszem. Masz rację, że ludzie wrzucają straszne gnioty, np.
    > przepalone światła. Przykłady masz w swojej galerii. Znajdziesz tam również
    > kilkadziesiąt zdjęć wykadrowanych tak, jakby robił to przedszkolak uczący
    > się obsługi myszki. Nieumiejętne zastosowanie krótkich ogniskowych również
    > rzuca się w oczy w wypadkach, w których wystarczyło zrobić dwa kroki w tył.
    > Rację masz także, że 50D to dobry sprzęt, staje się znacznie lepszy po
    > przeczytaniu instrukcji obsługi.

    I znów żadnych konkretów. A myślisz, że instrukcji obsługi nie przeczytałem?
    Przeczytałem też dziesiątki książek i zrobiłem tysiące zdjęć. A co do światła,
    to lepsze przepalone niż niedoświetlone, nawet jeśli nie wygląda to naturalnie,
    ważny jest efekt, by wszystko dobrze widzieć.

  • 24. Data: 2010-09-22 11:42:09
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > naturalnie,
    > ważny jest efekt, by wszystko dobrze widzieć.

    Nie wszystko, bo nie widać co jest na niebie.

    Pozdrawam,
    - Bastek -

  • 25. Data: 2010-09-22 11:44:59
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > I znów żadnych konkretów.
    Nie no jasne, żadnych... ;-)

    > A myślisz, że instrukcji obsługi nie przeczytałem?
    > Przeczytałem też dziesiątki książek i zrobiłem tysiące zdjęć.
    Chodziło mi jednak o czytanie ze zrozumieniem. "Dziesiątki książek"? Facet z
    rocznika '72 i dziesiątki książek? Ja we wrześniu "zaliczyłem" sześć,
    jeszcze ze dwie-trzy do końca miesiąca zaliczę.
    A może powinieneś zaczać od "Jak skutecznie trollować"? ;-)

    > A co do światła,
    > to lepsze przepalone niż niedoświetlone, nawet jeśli nie wygląda to
    > naturalnie,
    > ważny jest efekt, by wszystko dobrze widzieć.

    Taaa, wiadomo powszechnie, że z przepaleniami wszystkim "do twarzy" ;-)

    Myślę, że możesz sobie dożywotnio przyznać tytuł "Dody polskiej fotografii
    amatorskiej". Zupełnie zasłużenie - jakość produktu porównywalna, za to w
    autopromocji przebiłeś królową. Z pewnością Canon zechce sponsorować Twoje
    radiowe pokazy fotografii.

    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 26. Data: 2010-09-22 11:50:43
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 22.09.2010 Andrzej B. <a...@g...com> napisał/a:
    > Śmieszą mnie ludzie, którzy fotografują kompaktami. Żal bierze, jakie foty
    > ludzie robią lustrzankami. Trzeba mieć co najmniej 50D, żeby robić takie foty
    > jak ja. Patrzcie na moje dzieła. Na pewno nie znajdzie się nikt, kto je skrytykuje:
    >
    > http://picasaweb.google.com/pekozary/20100918ZaryJar
    markMioduIWina#
    > http://picasaweb.google.com/pekozary/20100519WiezaNa
    ZarskimRatuszu#

    > Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

    Technicznie: czemu ucinasz stopy? Krzywe!

    http://picasaweb.google.com/pekozary/20100918ZaryJar
    markMioduIWina#5518377301578157826

    Aaaa Twoje 50d nie ma 100% wizjera - szajs.
    Kup sobie matówkę z poziomami.

    Tematycznie: rozumiem reportarz: brak tematu, jakbym nie przeczytał co to za jarmark,
    to takie zdjęcie mogę zrobić na każdym byle ryneczku, handlowisku. Ono nic nie wnosi
    do treści!

    Ww. da się lepiej zrobić małpką, tym bardziej w takim świetle. W ogóle nie
    widać tu możliwości aparatu.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 27. Data: 2010-09-22 11:52:53
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Które niby są nieostre? Mój 50D ma wyśmienity AF!

    Ostrość nie tylko od AF zależy :)

  • 28. Data: 2010-09-22 12:04:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej B." <a...@g...com>
> [...]
    > jakie foty
    > ludzie robią lustrzankami. Trzeba mieć co najmniej 50D, żeby

    Niestety - mimo ze trollujesz, ale jak sie patrze na fotki z mojego
    kompakcika, to nie wiem co trzeba miec .. porzadne lustro jednak ?

    J.

  • 29. Data: 2010-09-22 12:25:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Andrzej B. pisze:
> [...]
    ZarskimRatuszu#

    > Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

    Skrytykuję jedno, bo nie mam czasu i ochoty na więcej:
    http://picasaweb.google.com/pekozary/20100918ZaryJar
    markMioduIWina#5518376515888204002
    Krzywy horyzont(budynki w tle, po środku pochylone na bok), niestaranne
    kadrowanie - lewy dolny róg, mam wątpliwość co do sensowności użycia tak
    szerokiego kąta - walące się budynki po bokach. Co do przepalonych chmur
    - uważam, że tu nie ma to negatywnego wpływu na zdjęcie, ale jakby się
    chcieć czepić, to masz spory procent kadru przepalony :P

    No i nic się na tych zdjęciach szczególnego nie dzieje. Zdjęcia bardziej
    jako reportaż do gazetki/www niż do podziwiania.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/

  • 30. Data: 2010-09-22 12:36:58
    Od: a...@g...com

> [...]
    >
    > No i nic się na tych zdjęciach szczególnego nie dzieje. Zdjęcia bardziej
    > jako reportaż do gazetki/www niż do podziwiania.

    Wymuszona ta krytyka. Bawię się fish-eyem, który kupiłem niedawno. Jakoś krytyki
    nie podzielają autorzy komentarzy pod moimi zdjęciami:)