  • 21. Data: 2011-07-13 18:21:45
    Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:ivib0t$tki$...@n...news.atman.pl... Kolejna wariacja
    >trasy Wawa-Wrocław.

    A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice,
    Koluszki, Piotrkow, czy nawet Skierniewice -lubochnia -dk8 tomaszow,
    lub Skierniewiecie-705-Budziszewice-715-Boguslawice ?

    >Warunki trasy:
    >- znów bez pośpiechu
    >- bez używania CB radia (tak jak poprzednio) więc jazda "zachowawcza"
    >bo stać mogą tam gdzie mogą, a ja o tym nie wiem.

    No i tak porownujac - ja stojac na gierkowce mialem 45km mniej,
    1.5l/100km mniej, oplate za autostrade mniej i 37 minut wiecej.

    Generalnie bym rzekl ze sie nie oplaca, chyba ze te 40 minut bardzo
    cenne, albo i tak mamy interes na polnocy :-)

    >Problemy napotkane na drodze ;) Na 703 na remontowanych odcinkach
    >stanąłem na wahadle jako trzeci ... jadą auta z przeciwka, jadą,
    >jadą, i przestają jechać. Po 7 minutach zapala się zielone. Jedziemy,
    >i po chwili stajemy. Wychodzę z auta, a tam na "czołówkę" stoi
    >autobus i parę aut. Między "naszym rzędem" a rzędem "z przeciwka"
    >stoi w poprzek astra. :-)
    >[....] Zdziwiony byłem z łatwości zorganizowania pomocy . Jak
    >przyjechałem, każdy patrzył się na siebie - wystarczyło wysiąść,
    >wydać komendy, i inni posłusznie je wykonywali.

    Bo ludzie w kryzysie calkiem chetnie poddaja sie rozkazom, chyba ze sa
    inteligentni i dostrzegaja ich bezsens :-)
    Ale i tak jestem pod wrazeniem, bo z opisu by wynikalo ze to calkiem
    dlugi odcinek - odblokowac to nie tak latwo.
    Normalnie to by nalezalo chwycic za gruche, wezwac do pomocy dwa auta
    zeby zablokowaly droge z dwoch stron (no dobra, wystarczy z jednej)
    mozliwie daleko przed koncami kolejki po czym prosili innych o cofanie
    i odblokowanie odcinka. Co wymaga duzego zasiegu i chetnych do
    wspolpracy w ciemno.

    >1. Wersja gpx: (mam nadzieję, że dobrze przekonwertowałem):

    mozesz przy konwersji kliknac w "Filters", a nastepnie w Routes&Tracks
    zaznaczyc "simplify" i dla takiej trasy w zupelnosci 2tys pkt
    wystarczy.
    Wytnie 9/10 pkt, teraz jest 18 tys, zapamietanych co sekunde, i to
    jest juz troche uciazliwe.

    J.

  • 22. Data: 2011-07-13 19:29:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

    >Maps Google niestety nie czyta (nieprawidłowy format)

    Format prawidlowy, tylko to co wyzej jest oczywiscie plikiem z piekna
    strona pokazujaca co to niby mozna sobie z niej sciagnac.

    Wlasciwy plik jest pod adresem
    http://wyslijto.pl/download/54tcmc7a5w

    Tylko tu MG oczywiscie stwierdza ze format pliku KML/KMZ jest
    niepoprawny.

    Ciekawe czy wystarczylo .gpx na koncu, czy jeszcze serwer trzeba
    skonfigurowac zeby prawidlowe naglowki zwrocil.

    Ale po przekopiowaniu na inny serwer .. "nie znaleziono pliku pod
    adresem ..."
    Ciekawe co mu sie nie podoba tym razem.

    ale po skroceniu - to dziala
    http://jfox.republika.pl/moto/gpx/Wawa_WRO_12_7_A2.g
    px

    J.

  • 23. Data: 2011-07-13 19:30:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-13 18:21, J.F pisze:

    > A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice,
    > Koluszki, Piotrkow, czy nawet Skierniewice -lubochnia -dk8
    > tomaszow, lub Skierniewiecie-705-Budziszewice-715-Boguslawice ?

    A nie ma sprawy, zarzuć mi na GG dokładnie trasy na googlemaps,
    to polecę tak jak mówisz i wrzucę wyniki bo pewnie na dniach
    znów będę leciał :)

    > No i tak porownujac - ja stojac na gierkowce mialem 45km mniej,
    > 1.5l/100km mniej, oplate za autostrade mniej i 37 minut wiecej.

    ALE ! Ale ja ciągle praktycznie jechałem oprócz przygód, które
    spowodowały, że chwileczkę stałem. I powiem Ci, że komfort
    psychiczny *jadąc* to takie placebo na "stanie". Na mnie działa.
    Wolę jechać 50 km/h niż odstać godzinę. Znajomy PH ostatnio
    użalał się, że jechał DK8 7 godzin niespełna i się mało nie
    pociął, bo to miłośnik popierdalania.

    > Generalnie bym rzekl ze sie nie oplaca, chyba ze te 40 minut
    > bardzo cenne, albo i tak mamy interes na polnocy :-)

    Generalnie się z Tobą zgodzę - tej trasy nie będę uskuteczniał
    (północą). A mierzysz czas dojazdu CEL-CEL czy przyjąłeś jakieś
    punkty graniczne ? Bo ja wystartowałem z Wawra i dojechałem do
    cenrtum WRC, więc w wawie miałem do przelecenia całą warszawę. 2
    - jechałem min w trakcie trwania godzin szczytu, i jadąc o tej
    porze przez DK8 z dużą dozą prawdopodobieństwa utknąłbym w
    którymś z tych: Wieluń/Bełchatów.

    > Bo ludzie w kryzysie calkiem chetnie poddaja sie rozkazom, chyba
    > ze sa inteligentni i dostrzegaja ich bezsens :-)

    To żeś mnie połechtał ;)

    > Ale i tak jestem pod wrazeniem, bo z opisu by wynikalo ze to
    > calkiem dlugi odcinek - odblokowac to nie tak latwo.

    My ruszyliśmy, więc z naszej strony cała kawalkada, z przeciwka
    to było ostatnich kilkanaście aut lecących pewnie na "późnym
    zielonym". Udało się poupychać w podwórka w które możnabyło
    wjeżdżać bezpośrednio z drogi. Co więcej - to miejscowy ksiundz
    był, więc parafianie pomagali :)

> [...]
    > zupelnosci 2tys pkt wystarczy.
    > Wytnie 9/10 pkt, teraz jest 18 tys, zapamietanych co sekunde, i

    Przy następnej "konwersji" się odezwę na priva. Zasadniczo tym
    się nie bawię, bo parę osób do mnie się czepia za te ślady z
    pewnych różnych względów :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 24. Data: 2011-07-13 19:31:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-13 16:29, r...@k...pl pisze:

    > Prawdę mówiąc, chyba dokładnie taką trasę jak pojechałeś, wyznacza AM jako
    > najszybszą.

    Taka bez trafficowych danych (czy online czy offline) cały czas
    wali na DK8. Te z trafficem live - różnie.

  • 25. Data: 2011-07-14 12:30:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup

    >A nie ma sprawy, zarzuć mi na GG dokładnie trasy na googlemaps,

    http://tnij.org/mm2z

    http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3
    w,+Polska&daddr=51.94576,20.25663+to:52.04198,20.427
    96+to:Aleje+Jerozolimskie&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.903613
    ,20.33432&spn=0.240209,0.610428&sll=51.907849,20.341
    187&sspn=0.240186,0.610428&geocode=FTLTDwMdCVsnASm3s
    DWv3xkaRzEc37RsuKN87Q%3BFSChGAMddhc1ASkn6C6kD2cZRzEW
    QK5JhVEGYw%3BFfwYGgMduLQ3ASmna-nQqEQZRzHkGQGd2pFPSg%
    3BFUKAHAMdWGw_AQ&mra=dpe&mrsp=1&sz=11&via=1,2&t=h&z=
    11

    http://tnij.org/mm21

    http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3
    w,+Polska&daddr=51.6542631,20.0751111+to:51.80044,20
    .1278+to:51.8717878,20.2066723+to:51.94576,20.25663+
    to:52.04198,20.42796+to:Aleje+Jerozolimskie&hl=pl&ie
    =UTF8&ll=51.564266,20.144806&spn=0.484037,1.220856&s
    ll=51.672342,20.113907&sspn=0.120722,0.305214&geocod
    e=FTLTDwMdCVsnASm3sDWv3xkaRzEc37RsuKN87Q%3BFXcuFAMdZ
    1IyASkHEZBxdngZRzG2Rb8phiPA8g%3BFXhpFgMdOCAzASmJIwxt
    FHsZRzGpF_hSWHFqhA%3BFSuAFwMdUFQ0ASlPS7EcM2QZRzGkbWb
    Oa895HQ%3BFSChGAMddhc1ASkn6C6kD2cZRzEWQK5JhVEGYw%3BF
    fwYGgMduLQ3ASmna-nQqEQZRzHkGQGd2pFPSg%3BFUKAHAMdWGw_
    AQ&mra=dpe&mrsp=1&sz=12&via=1,2,3,4,5&t=h&z=10

    http://tnij.org/mm25
    http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3
    w,+Polska&daddr=51.657193,19.9315962+to:51.66729,19.
    93565+to:51.80044,20.1278+to:51.8717878,20.2066723+t
    o:51.94576,20.25663+to:52.04198,20.42796+to:Aleje+Je
    rozolimskie&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.603519,20.047302&spn
    =0.483619,1.220856&sll=51.564266,20.144806&sspn=0.48
    4037,1.220856&geocode=FTLTDwMdCVsnASm3sDWv3xkaRzEc37
    RsuKN87Q%3BFek5FAMdzCEwASnxVD2jpIEZRzHedQgXmyoQFw%3B
    FVphFAMdojEwASm7FFbfyIEZRzGcQvPmTaZx4Q%3BFXhpFgMdOCA
    zASmJIwxtFHsZRzGpF_hSWHFqhA%3BFSuAFwMdUFQ0ASlPS7EcM2
    QZRzGkbWbOa895HQ%3BFSChGAMddhc1ASkn6C6kD2cZRzEWQK5Jh
    VEGYw%3BFfwYGgMduLQ3ASmna-nQqEQZRzHkGQGd2pFPSg%3BFUK
    AHAMdWGw_AQ&mra=dvme&mrsp=2&sz=10&via=1,2,3,4,5,6&t=
    h&z=10

    http://tnij.org/mm3a
    http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3
    w,+Polska&daddr=51.67582,19.80917+to:51.7357113,19.8
    094112+to:51.757042,19.867573+to:51.778148,19.904900
    9+to:51.7936463,19.9383576+to:51.94576,20.25663+to:5
    2.04198,20.42796+to:Aleje+Jerozolimskie&hl=pl&ie=UTF
    8&sll=51.721711,19.828262&sspn=0.060295,0.152607&geo
    code=FTLTDwMdCVsnASm3sDWv3xkaRzEc37RsuKN87Q%3BFayCFA
    MdkkMuASk7oXaI8CoaRzGh411H_fmYBg%3BFZ9sFQMdg0QuASnTj
    LJz7dQbRzEg0DZ-npZJXw%3BFfK_FQMdtScvASmzbE_ht9UbRzFo
    PbEsCXolug%3BFWQSFgMdhLkvASmHX7yydNYbRzHvP4TIdCWTyw%
    3BFe5OFgMdNTwwASnhUh4uItYbRzHUITjh2EVCGA%3BFSChGAMdd
    hc1ASkn6C6kD2cZRzEWQK5JhVEGYw%3BFfwYGgMduLQ3ASmna-nQ
    qEQZRzHkGQGd2pFPSg%3BFUKAHAMdWGw_AQ&mra=dpe&mrsp=2&s
    z=13&via=1,2,3,4,5,6,7&t=h&z=13

> [...]
    >km/h niż odstać godzinę. Znajomy PH ostatnio użalał się, że jechał
    >DK8 7 godzin niespełna i się mało nie pociął, bo to miłośnik

    No widzisz - ja tez lubie popierdalac, ale sie tak zniesmaczylem do
    tych korkow w lowiczu, strykowie, sochaczewie, ze pojechalem na
    gierkowke odpowiednio nastawiony .. no i w czym problem ze stoisz ?
    radyjko gra, klima pracuje, smsy mozna przejrzec i skasowac ..

> [...]

    >Generalnie się z Tobą zgodzę - tej trasy nie będę uskuteczniał
    >(północą). A mierzysz czas dojazdu CEL-CEL czy przyjąłeś jakieś

    licze od Korony do linii NDM-Blonie-Grodzisk-Zalesie, czyli gdzies
    ~30km od PKN.
    Oczywiscie jak ktos ma interes w konkretnym punkcie Warszawy, czy na
    Mazurach to moze wplynac na wybor trasy, podobnie jak np start z
    Bielan.

    >To żeś mnie połechtał ;)

    nie az tak bardzo - wnioski z tego co napisalem sa trzy:
    -ludzie w ogole chetnie wykonuja polecenia,
    -glupi wszystkie bez oceniania,
    -madrzy oceniaja.

    Wic moze dobrze rzadziles, a moze na glupich trafiles :-)

> [...]
    >Udało się poupychać w podwórka w które możnabyło wjeżdżać
    >bezpośrednio z drogi. Co więcej - to miejscowy ksiundz był, więc

    Ale cala akcja pewnie dluzej trwala, wiec sie dziwie ze kolejne fale
    nie dojechaly. Chyba ze to bylo blisko jednego konca.

    >Przy następnej "konwersji" się odezwę na priva. Zasadniczo tym się
    >nie bawię, bo parę osób do mnie się czepia za te ślady z pewnych
    >różnych względów :)

    No ba - przeciez to tak jak z filmami na YT - fajne, fajne, a potem
    wezwanie celem zlozenia wyjasnien, bo sie komus nie spodobalo ze
    jechales przez wies 69.
    Wiec co najmniej date o rok przestawic :-)

    J.

  • 26. Data: 2011-07-14 14:32:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Jul 2011 19:31:21 +0200, w <ivkkp7$ak4$2@node2.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > Taka bez trafficowych danych (czy online czy offline) cały czas
    > wali na DK8.

    Zgodnie z zasadą działania trafficu.

    > Te z trafficem live - różnie.

    Sprawdziłem Wrocław-Wawa na teraz:
    najszybsza - 355km/5h26min (twoja)
    po bożemu, DK8 - 347km/5h39min

  • 27. Data: 2011-07-14 14:54:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-14 14:32, r...@k...pl pisze:

    > Sprawdziłem Wrocław-Wawa na teraz:
    > najszybsza - 355km/5h26min (twoja)
    > po bożemu, DK8 - 347km/5h39min

    Klucz tego wszystkiego jest następujący: jak staniesz na DK8, np
    z powodu rozkraczonego autobusu (hipotetyzuję) - pojawia się
    problem z ominięciem przeszkody, gdyż z przeciwka z racji
    znacznego ruchu ciągle coś jedzie ... z tyłu ciągle dojeżdżają i
    zator zaczyna się rozrastać w ekspresowym tempie. Więc jeśli
    zdarzy się "łolaboga" na DK* - trudniej z niej wybrnąć.

    Na tych alternatywach drogami "podrzędnymi" ruch jest o niebo a
    nawet i ziemię mniejszy, więc jakakolwiek łolaboga jest
    łatwiejsza do zanihilowania. I tu dostrzegam "wyższość"
    alternatyw nad DK8.

    Bo jeśli na DK8 od Piotrkowa do Mszczonowa nie wydarzy się nic
    nadzwyczajnego i nie trafi się pizda jadąca 40-50 km/h bo mu się
    tak podoba/bo bezpiecznie w nocy, to średnią wyciągnąć na tym
    odcinku da się na poziomie 70 km/h - co spowoduje, że
    alternatywy czasowo nie mają sensu. Wybierając "boki" biorę po
    prostu pod uwagę, że zdarzyć się coś może, tym bardziej, że znam
    dość dobrze mojego pecha :)

  • 28. Data: 2011-07-14 17:58:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""
> [...]
    >ciągle coś jedzie ... z tyłu ciągle dojeżdżają i zator zaczyna się
    >rozrastać w ekspresowym tempie. Więc jeśli zdarzy się "łolaboga" na

    A jak czesto ci sie taka olaboga przydarza ?

    >Na tych alternatywach drogami "podrzędnymi" ruch jest o niebo a nawet
    >i ziemię mniejszy, więc jakakolwiek łolaboga jest łatwiejsza do
    >zanihilowania. I tu dostrzegam "wyższość" alternatyw nad DK8.

    taaa - traktor lub kombajn, a szerokosc drogi niestety nie pozwala na
    wyprzedzenie :-)

> [...]
    >nadzwyczajnego i nie trafi się pizda jadąca 40-50 km/h bo mu się tak
    >podoba/bo bezpiecznie w nocy, to średnią wyciągnąć na tym odcinku da

    W ta strone nie jechalem - ale to chyba nie jest obecnie takie latwe ?
    Ewentualnie jak samochody sobie szybko pojechaly, to potem musza dlugo
    stac w krytycznym punkcie.
    A zjechac sie nie da :-)

    J.

  • 29. Data: 2011-07-14 20:16:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-14 17:58, J.F pisze:

    > A jak czesto ci sie taka olaboga przydarza ?

    Szczerze ? - praktycznie za każdym razem jak jadę. W tym, że ja
    bardzo często pokonuję tą trasę w "złych" momentach. Zadowolony
    jestem tylko jak jadę w piątek wieczorem do wawy - wszystko stoi
    w przeciwnym do mnie kierunku. A tak, zawsze trafiam a to na
    moment kiedy bełchatów wyłazi z kopalni etc ;)

    > taaa - traktor lub kombajn, a szerokosc drogi niestety nie
    > pozwala na wyprzedzenie :-)

    Często się tam zdarza, fakt. Ale każdorazowo grzecznie nie
    utrudniali wyprzedzenia, a wręcz ułatwiali.

    > W ta strone nie jechalem - ale to chyba nie jest obecnie takie
    > latwe ?

    w ŻADNĄ nie jest takie łatwe. Stąd moje ciągłe
    kombinacje/wariacje z trasami. Jeżdżę na tyle często, żeby
    wiedzieć, że statystycznie "prawie zawsze" wpierdolę się na dk8
    w jakiś kanał. Bardziej opłaca jechać się krzakami. Ile razy w
    ciągu ostatnich 2 miesięcy leciałeś tą trasą ? Bo mam wrażenie,
    że mamy inne dane poznawcze :) Ja w miesiącu latam
    kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt razy ... gdzie *kilka* występuje
    sporadycznie.

    > Ewentualnie jak samochody sobie szybko pojechaly, to potem musza
    > dlugo stac w krytycznym punkcie.
    > A zjechac sie nie da :-)

    Gorzej - bardzo często na DK8 nie da się zawrócić :)

  • 30. Data: 2011-07-15 09:44:07
    Temat: Re: Jesli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    ""Rafal \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message
    news:ivnbqs$lvo$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2011-07-14 17:58, J.F pisze:
> [...]

    No to dzis mamy nowy rodzial w przejezdnosci DK8:

    48,Zamknieta_droga_krajowa_Warszawa_Wroclaw.html

    "Calkowicie nieprzejezdna jest droga krajowa nr 8 (Warszawa-Wroclaw) w
    miejscowosci Babsk w powiecie rawskim (Lódzkie). Ulewne opady deszczu
    spowodowaly tam podmycie remontowanego odcinka trasy."
    Taaaa....

    A w nawiazaniu do dyskusji o czasie przejazdu, to moja zona przedwczoraj z
    Czestochowy do Wwy jechala 4h...

    --
    Axel