  • Data: 2011-07-13 19:30:32
    Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-13 18:21, J.F pisze:

    > A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice,
    > Koluszki, Piotrkow, czy nawet Skierniewice -lubochnia -dk8
    > tomaszow, lub Skierniewiecie-705-Budziszewice-715-Boguslawice ?

    A nie ma sprawy, zarzuć mi na GG dokładnie trasy na googlemaps,
    to polecę tak jak mówisz i wrzucę wyniki bo pewnie na dniach
    znów będę leciał :)

    > No i tak porownujac - ja stojac na gierkowce mialem 45km mniej,
    > 1.5l/100km mniej, oplate za autostrade mniej i 37 minut wiecej.

    ALE ! Ale ja ciągle praktycznie jechałem oprócz przygód, które
    spowodowały, że chwileczkę stałem. I powiem Ci, że komfort
    psychiczny *jadąc* to takie placebo na "stanie". Na mnie działa.
    Wolę jechać 50 km/h niż odstać godzinę. Znajomy PH ostatnio
    użalał się, że jechał DK8 7 godzin niespełna i się mało nie
    pociął, bo to miłośnik popierdalania.

    > Generalnie bym rzekl ze sie nie oplaca, chyba ze te 40 minut
    > bardzo cenne, albo i tak mamy interes na polnocy :-)

    Generalnie się z Tobą zgodzę - tej trasy nie będę uskuteczniał
    (północą). A mierzysz czas dojazdu CEL-CEL czy przyjąłeś jakieś
    punkty graniczne ? Bo ja wystartowałem z Wawra i dojechałem do
    cenrtum WRC, więc w wawie miałem do przelecenia całą warszawę. 2
    - jechałem min w trakcie trwania godzin szczytu, i jadąc o tej
    porze przez DK8 z dużą dozą prawdopodobieństwa utknąłbym w
    którymś z tych: Wieluń/Bełchatów.

    > Bo ludzie w kryzysie calkiem chetnie poddaja sie rozkazom, chyba
    > ze sa inteligentni i dostrzegaja ich bezsens :-)

    To żeś mnie połechtał ;)

    > Ale i tak jestem pod wrazeniem, bo z opisu by wynikalo ze to
    > calkiem dlugi odcinek - odblokowac to nie tak latwo.

    My ruszyliśmy, więc z naszej strony cała kawalkada, z przeciwka
    to było ostatnich kilkanaście aut lecących pewnie na "późnym
    zielonym". Udało się poupychać w podwórka w które możnabyło
    wjeżdżać bezpośrednio z drogi. Co więcej - to miejscowy ksiundz
    był, więc parafianie pomagali :)

    > mozesz przy konwersji kliknac w "Filters", a nastepnie w
    > Routes&Tracks zaznaczyc "simplify" i dla takiej trasy w
    > zupelnosci 2tys pkt wystarczy.
    > Wytnie 9/10 pkt, teraz jest 18 tys, zapamietanych co sekunde, i
    > to jest juz troche uciazliwe.

    Przy następnej "konwersji" się odezwę na priva. Zasadniczo tym
    się nie bawię, bo parę osób do mnie się czepia za te ślady z
    pewnych różnych względów :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!