  • Data: 2011-07-16 13:50:08
    Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Jul 2011 12:30:40 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >http://tnij.org/mm2z

    Bez sensu, wraca w Rawie na DK8, do Piotrkowa kiszka. Dodatkow to co
    napisałem wcześniej - od Pruszkowa do Grodziska Mazowieckiego to jest
    praktycznie jeden wielki teren zabudowany, autka jadą grzecznie w
    kolumnie, o wyprzedzaniu zapomnij. Dodatkowo ruch "uspokajają" światła
    w Milanówku i samym Grodzisku Maz.

    >http://tnij.org/mm21

    Nie jechałem, nie wypowiadam się. Zakaz skrętu w lewo z DK8 w stronę
    Lubochni - na 90% ZTCP, z okazji przebudowy DK8.

    >http://tnij.org/mm25

    Niby OK, do Budziszeiwc jeździłem, potem odbijałem na Jeżów. Uwaga,
    momentami brak jest asfaltu :)) Znaczy kiedyś był, ale przez lata się
    zdematerializował. Coś tam ostatnio podobno dłubali (dłubią?), więc
    może jest lepiej.

    >http://tnij.org/mm3a

    Kilka razy jechałem, do Koluszek, w Koluszkach odbijałem na Rogów albo
    Brzeziny. Niby DW, ale też w nienajlepszej kondycji. W okolicach
    Koluszek spory ruch cystern (baza paliwowa).

    http://jerzu.waw.pl GG:129280