  • Data: 2011-07-17 00:13:34
    Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-16 16:36, jerzu pisze:

    > Też się nie da.

    Navi zostawiłem w aucie, więc nie podrzucę na razie śladu. Bodaj
    18:09 start z WRO ... 22:30 Wawa.

    Warunki: pusto, że ja pierdolę ... więc bezstresowa jazda.
    Zgarnąłem autostopowicza siakiegoś, i poleciałem ...

    Czas pi raqzy drzwi 4:30. Nosz kurwa w mordę jeża (sory jerzu),
    4:30 potrafię wykręcić przez Wartę w roboczy dzień w "godzinach
    szczytu". Tu wyleciałem w sobotę pusto na drogach, i pieprzony
    odcinek piotrków-wawa spierdolił całą średnią.

    Dla mnie to koronny dowód na to, że nie dla psa kiełbasa, czy że
    gdyby kózka. DK8 się po prostu nie opłaca.

    Jerzu - ja rozumiem, że da się łyknąć na zwężkach nawet busem
    marudera ... ale jeśli dojedziesz do pociągu ciągnącego się za
    maruderem - to musisz przeskoczyć naście/dziesiąt aut.

    Jak podrzucę ślad będzie widać w czym rzecz - nie ma nikogo
    przede mną - lecę 90 km/h ... zjawia się maruder - prędkość
    skacze od 25 - 70 ... z momentami dohamowań praktycznie do zera
    bo jakaś pizda (nie tir) uznała, że przy 20 km/h się podczas
    zmiany nitki wypierdoli na bok ...

    WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !
    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!