    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Date: Tue, 12 Jul 2011 22:32:30 +0200

    > W związku z pojawiającymi się wątkami w dyskusjach o
    > wyższości/niższości objazdów DK8 różnymi krzakami, i ostatniej
    > dyskursie z JFem o staniu w sochaczewie etc, wrzucam 1 wersję
    > mojej "wariacji" omijania DK8.

    Kolejna wariacja trasy Wawa-Wrocław.

    Warunki trasy:

    - znów bez pośpiechu
    - bez używania CB radia (tak jak poprzednio) więc jazda
    "zachowawcza" bo stać mogą tam gdzie mogą, a ja o tym nie wiem.
    - W celach poznawczych i edukacyjnych dla PMS postanowiłem
    nadrobić kilometrów, zapłacić za autostradę, by wiedzieć, czy
    ten przejazd może stanowić alternatywę.

    Problemy napotkane na drodze ;) Na 703 na remontowanych
    odcinkach stanąłem na wahadle jako trzeci ... jadą auta z
    przeciwka, jadą, jadą, i przestają jechać. Po 7 minutach zapala
    się zielone. Jedziemy, i po chwili stajemy. Wychodzę z auta, a
    tam na "czołówkę" stoi autobus i parę aut. Między "naszym
    rzędem" a rzędem "z przeciwka" stoi w poprzek astra. Jezdnia w
    tym momencie została zwężona o połowę, i tej "zwężonej połowy"
    nie ma, znaczy się wycięty asfalt, i wykopane podłoże ;) Sędziwy
    Ksiądz (jak się okazało) cofał z podwórka, i nie zauważył, że za
    "ciągłą" jest urwisko, więc tyłem auta spadł i zawisł na
    podwoziu. Szybka mobilizacja, nawołanie innych utkniętych
    kierowców - podnieśliśmy tył do góry, a ksiundz mieszając
    przednimi kółkami wciągnął się na górę. Teraz jeszcze tylko
    rozładowanie "korka" poprzez upychanie aut/autobusu w podwórka i
    na pobocze (rów melioracyjny utrudniał to logistycznie) i po
    chwili rozjechaliśmy się w swoje strony. Zdziwiony byłem z
    łatwości zorganizowania pomocy . Jak przyjechałem, każdy patrzył
    się na siebie - wystarczyło wysiąść, wydać komendy, i inni
    posłusznie je wykonywali.

    Czas całej eskapady widoczny w pliku. Jak widać start na Wawrze
    w Warszawie, koniec w centrum Wrocławia. Odległość większa, niż
    trzeba + koszty autostrady (8 PLN).

    Miłego oglądania :)

    1. Wersja gpx: (mam nadzieję, że dobrze przekonwertowałem):

    http://wyslijto.pl/plik/54tcmc7a5w

    2. Wersja AM: http://wyslijto.pl/plik/ejon6rit1m

    Niedługo kolejne wariacje tej trasy, bo "z nudów" a dokładniej
    rzecz biorąc totalnego obrzydzenia drogą krajową nr 8, dla
    sportu będę "rzeźbił w gównie" co by się za kółkiem nie nudzić ;)\

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!