  • 11. Data: 2009-05-22 18:20:47
    Temat: Re: Jeśli ktoś chciałby zobaczyć...
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-22 18:32, Użytkownik maverik napisał:
    > moją osobę, która zaciekle broniła imienia wszelkich malarzy w tym miejscu..
    > to będziemy w TVN Turbo jutro w sobotę 23ego o 22:15

    Ja w sprawie formalnej.
    Ty nie broniłeś imienia "wszelkich malarzy" ty broniłeś malarzy
    oskarżanych o windowanie cen.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-05-22 18:24:18
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > moją osobę, która zaciekle broniła imienia wszelkich malarzy

    Hitler był malarzem...

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2009-05-22 18:32:33
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    <t...@n...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...
    > Kuczu......... ,nie daj się ....liczę na Ciebie

    A ja radze, zeby delikatnie, bo G. sobie pojdzie i gildor znowu bedzie
    tesknil ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 14. Data: 2009-05-22 18:52:40
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mistrzu...

    Wreszcie zalapal :)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 15. Data: 2009-05-22 19:06:42
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Grzybol pisze:

    > Ja normalnie. A TY jak? Twoje Ego wcale nie jest mniej rozdymane od mojego.

    Ja nie twierdze ze nie :) Ja sie tego nie wstydze. I nie wyzywam ludzi.
    Bylem ciekaw tylko jak Ty sobie z tym radzisz.

    > Wystarczy żeby ktoś w jakimkolwiek poście napisał słowko harley lub skrót HD
    > i już wielki Kuczu udziela wszelkich porad jako wszystko wiedzący rozdymany
    > mistrz.

    Jesli ktos o cos pyta a ja znam odpowiedz to odpowiadam. I tyle. Po to
    jest instytucja grupy dyskusyjnej. Pytam tez czasami. Co w tym zlego ?

    > Myślisz że normalni ludzie tego nie widzą? Mistrzu...

    Ja nie znam normalnych :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 16. Data: 2009-05-22 19:09:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Ja nie twierdze ze nie :) Ja sie tego nie wstydze. I nie wyzywam ludzi.
    > Bylem ciekaw tylko jak Ty sobie z tym radzisz.

    Nie byłeś ciekaw. Chciałeś zabłysnąć dopierdalając biednemu Grzybolowi.
    Tylko tyle:-(

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2009-05-22 19:13:12
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > Ja w sprawie formalnej.
    > Ty nie broniłeś imienia "wszelkich malarzy" ty broniłeś malarzy
    > oskarżanych o windowanie cen.

    hahahahha....

    z.

  • 18. Data: 2009-05-22 19:14:17
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Grzybol pisze:

    > Czy taki maverik np. Nie ma rozdymanego EGO według Ciebie? Chwalić się
    > publicznie na grupie, że będzie w TV?

    Pewnie masz racje. Tyle ze jesli ktos cos tam osiagnal w zyciu to
    czasami chce sie pochwalic. Chocby po to zeby przestac byc dla
    niektorych anonimowym.

    > Chuj to kogo obchodzi?

    Pare osob moze zainteresowac. Niezainteresowani bede wtedy ogladac co
    innego albo chlac w trupa.

    > To jest właśnie rozdymane ego.

    Byc moze

    > To jest wiejski szpan.

    Czy ja wiem...

    > Ale tego to już wielki Kuczu nie widzi?

    Ale czego ? Przeciez zacytowalem do czego sie odnosze:
    "Wykupiłem czas antenowy w TVNTurbo. Zapłaciłem kupę kasy."

    > Bo to koleś.

    Nie masz kolegow ? Co w tym zlego ze bronie znajomego ? To na tym chyba
    polega ? tak czy nie ?

    > Kurwa żenada...

    No na calej linii :)

    Tak sie zastanawiam kiedy Ty tu napiszesz cos z sensem, cos w temacie
    motocykli. Doczekam sie ?

  • 19. Data: 2009-05-22 19:16:08
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Grzybol pisze:

    > Nie byłeś ciekaw.

    A wlasnie ze bylem. Zawsze mnie ciekawi skad u ludzi bierze sie tyle
    agresji. Bo u mnie to tylko po wodce.

    > Chciałeś zabłysnąć dopierdalając biednemu Grzybolowi.

    Zablysnac ? Czym ?

    > Tylko tyle:-(

    :(

  • 20. Data: 2009-05-22 19:19:38
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Tak sie zastanawiam kiedy Ty tu napiszesz cos z sensem, cos w temacie
    > motocykli. Doczekam sie ?

    Ale po co? Przecież Wy stare precle wiecie wszystko lepiej od innych w
    temacie motocykli. Nawet Ci, którzy ewidentnie nie mają zielonego pojęcia
    udzielają rad innym i puszą się jakby pozjadali wszystkie rozumy:-)
    Obojętnie co bym napisał o motocyklach to zaraz paru bartków, gildorów i
    innych miśków chciałoby mi odgryźć jaja. A one mi jeszcze potrzebne są...

    --
    Grzybol