  • 31. Data: 2009-09-27 18:04:28
    Temat: Re: Jednofoto ;) 2009.09.25
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Sun, 27 Sep 2009 19:24:17 +0200, Osiak wrote:

    > Giang wracaj do Polski! Dzsisiaj spotkales grzechotnika w lesie, nastepnym
    > razem spotkasza baribala, u nas znacznie bezpieczniej niz w Kanadzie :-)

    Węzy to półbieda. W regionach, gdzie łaziłem największe zagrożenie to
    niedźwiedzie a spotkania z nimi podobnoż nie zdarzają się tak rzadko.
    Planowałem wyjazd do Polski ale roboty udało się załatwić bez mojej
    obecności więc nie przyjezdżam. A kiedy będziesz tu?

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://banggiang.net
    http://fotoplenery.eu

  • 32. Data: 2009-09-27 18:57:46
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał w
    wiadomości news:6z404cg8b4b4.bq9cfwgeifud.dlg@40tude.net...
> [...]
    > Planowałem wyjazd do Polski ale roboty udało się załatwić bez mojej
    > obecności więc nie przyjezdżam. A kiedy będziesz tu?

    Nastepnym razem trafisz na niedzwiedzia (baribale sa tam czesciej spotykane
    niz grizzly, podobno sa mniejsze ale rownie niebezpieczne) A ja na razie nie
    jade - corce dali wize do USA na 10 lat, jezdzi tam co dwa/trzy miesiace, a
    ja jakos nie moge sie z nia zabrac. :-( Pewnie bede musial zmobilizowac sie
    i jednak w koncu poleciec z ocean na tydzien/dwa.
    Wracajac do foto to nastepnym razem pokazesz zdjecie baribala - tylko
    uwazaj! :-)

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 33. Data: 2009-09-28 11:18:37
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Piatkowo, zaskoniec:
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/zaskoniec.jpg

    no co ty? ręce ci drżały? przy zaskrońcu..?:)

  • 34. Data: 2009-09-28 12:32:14
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Sun, 27 Sep 2009 20:57:46 +0200, Osiak wrote:

    > Wracajac do foto to nastepnym razem pokazesz zdjecie baribala - tylko
    > uwazaj! :-)

    Tu oszczędzają na pracownikach. Przy wejściu na wyspę każdy turysta musi
    włożyć kasę do koperty i wrzucić do skrzynki podobnej do tej pocztowej.
    Może powinienem na odwrocie koperty napisać: "Proszę opublikować moje
    ostatnie zdjęcie (z baribalem) w znalezionym aparacie w 'Tomka Zdjęciach
    tygodnia'" ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.