  • 71. Data: 2013-02-21 10:25:18
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No to nie wiem czy slusznie - tabletow z win8 bedzie raczej przybywac.
    > Kolejki po Surface jak widac nie mniejsze niz po ipada :-)

    Napisałem "liczy się", a nie "będzie się liczyć" czy "niektórzy uważają,
    że..." :-)

    > Specjalnych "apek" sie na to jednak nie spodziewam, bo i po co :-)

    Bo user stał się do przesady wygodny. I nadal obowiązuje twierdzenie "there
    is an app for that" :-)

  • 72. Data: 2013-02-21 10:33:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kakmar" napisał w wiadomości
    Dnia 20.02.2013 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    >strony serwisu z newsami, z pocztą czy usenetem. A usenetu z
    >forumami.
    >Usenet jest jeden, tak jak poczta, forumy, czy FB nigdy tego
    >funkcjonalnie
    >nie zastąpią.

    Nie mow hop - jeszcze pare serwerow wylacza i usenet padnie.
    A forum to funkcjonalnie jednak zalatwia.
    Szczegolnie jak to bedzie google forum o zasiegu swiatowym.

    W szkolach tez nie ucza, i uzytkownikow bedzie ubywac :-)

    No ale uzytkownicy to ponoc lubia :-)

    J.

  • 73. Data: 2013-02-21 10:43:06
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "G Nowak" napisał:

    > w nokii wybieranie osoby, do ktorej masz zamiar zadzwonic odbywa sie
    > poprzed zmudne przewijanie listy z tysiacem kontaktow.

    W jakiej nokii? W N8 i C7 fakt mam listę, ale i opcję wpisania ciągu liter
    metodą słownikową, która listuje mi od razu listę kontaktów z naciskanych
    klawiszy.
    Prościej też można. Naciskam słuchawkę i zamiast numeru wklepuję nazwę
    osoby, do której chcę zadzwonić naciskając klawisze odpowiadające nazwie,
    też tą samą metodą słownikową.

    > nie mozesz tez zobaczyc zdjecia, ktore wlasnie zrobiles bez zamykania
    > jednego programu i otwierania nastepnego.

    Po zrobieniu zdjęcia widać je na podglądzie. Cały czas. Czy możesz napisać
    jaki model nokii ma opisane przez Ciebie ułomności?

  • 74. Data: 2013-02-21 10:48:39
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Po zrobieniu zdjęcia widać je na podglądzie. Cały czas. Czy możesz
    > napisać jaki model nokii ma opisane przez Ciebie ułomności?

    Chyba juz wspominalem, rzecz jest o WP8 dokladniej Lumia 920.

    --
    Pozdr

  • 75. Data: 2013-02-21 10:59:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Więc ... banki mają posługiwać się standardami takimi jak MT-940 i

    Owszem, ale to ma bardzo ograniczona funkcjonalnosc.

    Raczej nie sluzy do obslugi prywatnego konta, choc po pewnej
    rozbudowie, kto wie ..

    >odpowiednie 942 czy jakie tam jeszcze a dzisiaj raczej te nowsze
    >XMLowe.

    Usilowalem sie przez XML przegryzc ... to w ogole mozna nazwac
    standardem ? :-)

    J.

  • 76. Data: 2013-02-21 11:04:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Napisałem "liczy się", a nie "będzie się liczyć" czy "niektórzy
    >uważają,
    >że..." :-)

    Czyli nie koniec, ale poczatek :-)

    >Bo user stał się do przesady wygodny. I nadal obowiązuje twierdzenie
    >"there
    >is an app for that" :-)

    Ale miliardy uzytkownikow windows sie nie doczekaly takiej app :-)

    J.

  • 77. Data: 2013-02-21 11:37:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał
    Dnia Wed, 20 Feb 2013 23:54:17 +0100, J.F. napisał(a):

    >W8 się póki co sam pomija. To kosmiczna pomyłka. Za każdym razem jak
    >muszę
    >cokolwiek robić na sprzęcie z W8 dostaję normalnie ku******y

    Czas sie przyzwyczaic ... albo poczekac na win9 :-)

    J.

  • 78. Data: 2013-02-21 14:28:55
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "G Nowak" napisał:

    > Chyba juz wspominalem, rzecz jest o WP8 dokladniej Lumia 920.

    A to przepraszam, musiałem nie doczytać. Te wątki ostatnio przypominają
    seriale brazylijskie.

  • 79. Data: 2013-02-22 00:00:54
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości

    > Czyli nie koniec, ale poczatek :-)

    Stan obecny. A każdy boi się prorokować, bo za cholerę w mobilu to nie
    wychodzi ;-)

    > Ale miliardy uzytkownikow windows sie nie doczekaly takiej app :-)

    W ósemce będą. W końcu po coś są te kafelki ;)

  • 80. Data: 2013-02-22 01:35:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:kg3lbl$mkg$3@node2.news.atman.pl...
    > "J.F" 5124f709$0$1302$6...@n...neostrada.pl

    > Dobry telefon -- ja swój musze ładować niemal stale. :)

    Masz zużytą baterię - czas wymienić ją na nową i telefon
    będzie działał normalnie, jak nowy... Polecam.