  • 81. Data: 2013-02-22 06:34:16
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Owszem, ale to ma bardzo ograniczona funkcjonalnosc.
    >
    > Raczej nie sluzy do obslugi prywatnego konta, choc po pewnej rozbudowie,
    > kto wie ..

    Nie potrzeba żadnej rozbudowy. Jest pełna funkcjonalność zlecania przelewów
    i otrzymywania wyciągów czyli to, co zawarte jest w serwisach łebowych. W
    Niemcach mają taką specyfikację dedykowaną płatnościom już chyba na XML i
    wszystkie banki ją wspierają dla dowolnych klientów tylko programy są jakoś
    tak certyfikowane jak obecnie w ZUS. Zdaje się muszą a u nas nie muszą to
    sprzedają to za ekstra pieniądze firmom i łaskawie klientom indywidualnym
    udostępniają w serwisach łebowych.

    > Usilowalem sie przez XML przegryzc ... to w ogole mozna nazwac standardem
    > ? :-)

    Tak, to wszystko jest ustandaryzowane i było już za czasów samego MT94x.
    Przelewy, wyciągi. Niczego więcej nie potrzeba by np zbudować aplikację
    obsługującą bank ale bank musi chcieć lub być zmuszony przyjmować i
    generować te dokumenty MT94x lub odpowiednie XMLowe.

  • 82. Data: 2013-02-22 10:15:57
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-22 01:35, Pszemol pisze:

    > Masz zużytą baterię - czas wymienić ją na nową i telefon
    > będzie działał normalnie, jak nowy... Polecam.

    Teoretyzujesz czy wypraktykowałeś?

  • 83. Data: 2013-02-22 10:16:03
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-21 00:28, John Kołalsky pisze:

    > Ciekawe, że mnie się udało

    Chcesz powiedzieć że to tylko ja trafiam na jakieś felerne sprzęty?

  • 84. Data: 2013-02-22 10:45:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >Chcesz powiedzieć że to tylko ja trafiam na jakieś felerne sprzęty?

    Chyba tak.
    Tajwanskie sprzety cenilem dosc wysoko, bo naprawde dobre byly.

    Tylko ze teraz coraz trudniej o tajwanski sprzet, wszystkie sa z Chin.
    Na Tajwanie mieszka 23 mln ludzi, w Chinach 50 razy wiecej, wiec co
    sie dziwic.

    J.

  • 85. Data: 2013-02-22 14:31:33
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-22 10:45, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Tylko ze teraz coraz trudniej o tajwanski sprzet, wszystkie sa z Chin.
    > Na Tajwanie mieszka 23 mln ludzi, w Chinach 50 razy wiecej, wiec co

    Ja z kolei mimo złych doświadczeń ze sprzętem z Tajwanu, m.in. wieża
    stereo, dałem sprzedawcy namówić na laptopa Asusa, był trochę droższy,
    ale i miał lepszą specyfikację. No i nie zawiodłem się - na drugi dzień
    po rozpakowaniu touchpad przestał działać - do naprawy.. mija parę
    miesięcy - z kilku klawiszy (mimo sporadycznego używania) schodzą napisy
    - do serwisu, który zresztą nie uznaje reklamacji twierdząc że to tyko
    "kosmetyka". Mijają dwa tygodnie - przestaje działać mechaniczne
    otwieranie napędu DVD.. Sorry ale nigdy więcej nic z tej wyspy.

  • 86. Data: 2013-02-22 16:24:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >drugi dzień po rozpakowaniu touchpad przestał działać - do naprawy..
    >mija parę Sorry ale nigdy więcej nic z tej wyspy.

    Ale tak z ciekawosci - poszukaj na tym sprzecie "made in ...."
    i co tam pisze - Taiwan, ROC, China, PRC ?
    Czech, Mexico ?
    Asus ma w Chinach fabryke o powierzchni pol km^2.

    Zreszta teraz wszystko z Chin pochodzi, nawet bardziej uznane marki.
    Iphone tez robia w Chinach.

    J.

  • 87. Data: 2013-02-23 02:13:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <i...@y...com> wrote in message

    > Teoretyzujesz czy wypraktykowałeś?

    Co Ty taki zdziwiony? Oczywiście że wypraktykowałem. Wiele razy.

  • 88. Data: 2013-02-23 14:14:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > "kosmetyka". Mijają dwa tygodnie - przestaje działać mechaniczne
    > otwieranie napędu DVD.. Sorry ale nigdy więcej nic z tej wyspy.

    Podasz mi model tego laptopa? Bo ja kupiłem pół roku temu U47A
    od Asusa i jest on używany codziennie dosyć intensywnie (5-10 godzin)
    i nie ma z nim jakichkolwiek problemów. Jestem bardzo zadowolony.
    Innego Asusa z większym ekranem 16" kupiłem półtora roku temu mamie.
    Również nie ma z nim najmniejszych problemów.
    Polecam teraz Asusa każdemu znajomemu.

  • 89. Data: 2013-02-23 14:17:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Asus ma w Chinach fabryke o powierzchni pol km^2.
    >
    > Zreszta teraz wszystko z Chin pochodzi, nawet bardziej uznane marki.

    To korporacja powinna troszczyć się o jakość produktu i nie
    powinno zależeć od tego gdzie wyprodukowano go...
    To, że jeden laptop miał uszkodzenie touchpada nie znaczy
    że cała firma jest do bani i trzeba z nią do kosza. A to, że
    miesiąc trwa naprawa - może trzeba napisać do korporacji email
    i poinformować ich jak ich satelitarne oddziały się sprawują?
    Kilka zdań po angielsku umiesz sklecić, Trybun?

  • 90. Data: 2013-02-23 16:14:36
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-22 16:24, J.F pisze:

> [...]
    > Asus ma w Chinach fabryke o powierzchni pol km^2.
    >
    > Zreszta teraz wszystko z Chin pochodzi, nawet bardziej uznane marki.

    Mój laptop też wyprodukowano w Chinach,. Ale ja mam sporo chińskich
    produktów, choćby modem, telefon czy laptop, - nic absolutnie nic temu
    sprzętowi chińskiemu nie mogę zarzucić.