  • 41. Data: 2013-02-20 17:04:20
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    Dnia Wed, 20 Feb 2013 16:29:12 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    >ojej....
    >no to idźmy dalej.
    >Hmm.. co by tu.. no dobra. Ile polskich banków ma aplikacje
    >tabletowe?

    W jakim sensie ?

    A ile polskich bankow ma aplikacje ... jakiekolwiek ?
    Bank ma miec strone www, mozliwie zgodna ze standardami, aby kazda
    przegladarka stron www to obslugiwala.

    Robienie przez bank aplikacji na jakas platforme mija sie z celem - na
    wszystkie przeciez nie zrobia.

    No, mozna jeszcze na telnecie i vt100 zrobic, albo na 3270 i liczyc na
    emulator, ale to standardy wymarle bardziej niz usenet :-)

    J.

  • 42. Data: 2013-02-20 17:17:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "frank drebin" napisał w wiadomości

    >No właśnie, nigdy tego nie mogłem zrozumieć.
    >Przecież wystarczy że spojrzę przez okno i wiem jaka jest pogoda, a
    >jak

    Jak siedzisz w jakims WTC, w boksie 2x2, a okna ma tylko kierownictwo,
    to inaczej myslisz :-)

    Ja do okna w domu mam daleko (cale 2 metry :-), okno zasloniete, widok
    kiepski ...
    a poza tym rzut oka nie powie ci czy po poludniu bedzie padalo, i czy
    brac samochod czy rower :-)

    >jestem na zewnątrz, to po kiego grzyba mi żrący niepotrzebnie baterię
    >widżet skoro widzę jaka jest pogoda?

    A po kiego grzyba przejmowac sie bateria, skoro telefon i tak
    codziennie ladowany :-)

    >Ja i tak mało kiedy zerkam na przyszłą pogodę. Kiedyś czytałem wywiad

    Ja tez. Ani w tv, ani w internet, ani w telefon, ani za okno ... i w
    rezultacie bywam nieodpowiednio ubrany :-)

    >gościem od meteo który powiedział, że w naszym klimacie prognoza
    >dłuższa niż 2 dni to zwyczajna loteria.

    Ale my tu o pol dnia :-)

    J.

  • 43. Data: 2013-02-20 18:11:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    >Ale zobaczmy to:
    >http://www.pcmag.com/slideshow_viewer/0,3253,l=2954
    72&a=295476&po=1,00.asp
    >ciekawe jak uzasadnisz, że te wszystkie apki są kompletnie do niczego
    >niepotrzebne

    No dobra, wezmy takie www.collegehumor.com.

    W czym jest lepsze ogladanie przez apke na ipada, od ogladania przez
    przegldarke na androida ?

    Na peceta z windowsem apki nie maja, na peceta z linuxem apki nie
    maja, na Mac'a apki nie maja ... czyzby przez przegladarke na
    iphonie/ipadzie nie dalo sie ogladac, ze az musieli specjalna apke
    napisac ? :-P

    Zaraz ... apki na iPada tez nie widze, wiec o co chodzi - widzialbym
    jakbym mial i*, czy apka nazywasz projekt strony www dostosowany do
    przegladarki ?

    J.

  • 44. Data: 2013-02-20 18:16:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 18:11:33 +0100, J.F napisał(a):

> [...]
    >
    > Zaraz ... apki na iPada tez nie widze, wiec o co chodzi - widzialbym
    > jakbym mial i*, czy apka nazywasz projekt strony www dostosowany do

    Idąc tym tokiem rozumowania, na cholerę ci JAKIKOLWIEK system?
    Najlepszy byłby dla ciebie tablet z Chrome... jak taki wreszcie zrobią

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 45. Data: 2013-02-20 18:28:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Idąc tym tokiem rozumowania, na cholerę ci JAKIKOLWIEK system?
    >Najlepszy byłby dla ciebie tablet z Chrome... jak taki wreszcie
    >zrobią

    Do przegladania internetu ? Owszem, czemu nie.
    Tylko mnie na "ogladaniu internetu" ambicje sie nie koncza.

    Ale wrocmy do collegehumor:
    a) w czym lepsza ta apka od innej przegladarki ?
    b) o jakiej apce mowa, bo coraz bardziej mi sie wydaje ze uzytkownik
    tam zwykla przegladarke www zapuszcza.

    J.

  • 46. Data: 2013-02-20 18:51:58
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-19 22:55, G Nowak pisze:

    > Przypadkiem Nokia 920 nie jest drozsza od HOX+?

    No, nie ma co ukrywać że Nokia też się ceni. Jednak w jej wypadku tak
    wysokie ceny można częściowo usprawiedliwić. A HTC... czy wiesz że
    jeszcze nic porzadnego nie udało mi się kupić, co wyprodukowano na
    Tajwanie?

  • 47. Data: 2013-02-20 21:28:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-02-20 16:45, Waldek Godel wrote:

    > ojej....
    >
    > no to idźmy dalej.
    > Hmm.. co by tu.. no dobra. Ile polskich banków ma aplikacje tabletowe?

    ciekaw jestem ile jest zamiennych klawiatur na iPady wszelakie
    http://www.spidersweb.pl/2013/02/swiftkey-4-flow.htm

  • 48. Data: 2013-02-20 22:07:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 21:28:39 +0100, atm napisał(a):

    > ciekaw jestem ile jest zamiennych klawiatur na iPady wszelakie
    > http://www.spidersweb.pl/2013/02/swiftkey-4-flow.htm

    Nie wiem. A powinienem?

  • 50. Data: 2013-02-20 22:12:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > przegladarka stron www to obslugiwala.
    >
    > Robienie przez bank aplikacji na jakas platforme mija sie z celem - na

    Na wszystkie nie. W tabletach liczy się iPad, potem nic, potem android. I
    koniec.

  • 49. Data: 2013-02-20 22:12:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No dobra, wezmy takie www.collegehumor.com.
    >
    > W czym jest lepsze ogladanie przez apke na ipada, od ogladania przez
    > przegldarke na androida ?

    Proste, miś. Na stronie wuwuwu z reguły są filmy we flaszu. Jak na flesz
    reagują WSZYSTKIE systemy mobikne chyba nie muszę tłumaczyć?

> [...]
    > jakbym mial i*, czy apka nazywasz projekt strony www dostosowany do przegladarki ?

    Czyli koledżhumor jest do d... Taki The Onion ma swoje apki ;-)