eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-03 17:45:58
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pb1bms60hpkx$.ib2ma9t4fbjk$.dlg@40tude.net...

    > Ja tez nie chce. Ale mlodzi juz chyba zapomnieli, teraz tylko poczekac
    > az zostana inzynierami.

    Niejednego się doczekaliśmy. A niby skąd sie wzięły te hece z samochodami,
    pomijam juz Dieselgate. Ale ostatnio wyczytałem, że niektóre modele Audi,
    mogą się zajarać, bo coś tam przegapiono i bodajże w układzie chłodzenia
    jest jakiś chochlik, wołają chyba coś kole 1.2 melona aut do naprawy.

    > W rozmowie z inzynierami uslyszalem, ze gestosc stali to 8t/m^3, a nie
    > 7.8 jak to w tablicach.

    Teraz weźmy coś 7.9, 8.1, zestawmy i każmy zgadywać. Może niepotrzebnie się
    czepiam, ale jakoś mi to nie pasuje, takie upraszczanie bardziej, niż do
    lekcji fizy w szkole. Ja tam mogę dychę do g przyjąć, gdy obliczam, jak
    długo mi będzie spadać z 7 piętra kondon z wodą na Wielkanoc, jak swego
    czasu było to dość częste, wystarczyło się przejść po podwórku po Lanym
    Poniedziałku i zobaczyć, czego jest tyle na chodniku... Ale do
    powiażniejszych rzeczy, to jednak wolałbym być jednak dokładniejszy. Nie
    jest mi np. obojętne, czy woltomierz wskaże 9.8 zamiast 10, bądź 7.8 zamiast
    8, choćbby nie miało to cienia znaczenia dla zasilacza, czy zasilanego
    urządzenia... albo odwrotnie (czyli 8 zamiast 7.8, czy 10 zamiast 9.8 -
    leniwiec jestem, nie chciało mi się tej jedynki pisać). Teoretycznie można
    jadąc autem z taką różnicą, otrzeć się o (wyższy) mandat, choć mechanicznie
    różnica będzie raczej pomijalna.

    > od dwoch procent sie nie zawali :-)

    Oby. Ale podobno diabeł w szczegółach, ten tego, a może te jarające się
    auta, to właśnie ten niuans, lub coś w podobnej wymowie, 7.8 a 8.0?

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...