eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-06 22:59:05
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/6/2018 10:37 PM, Uzytkownik wrote:
    > Czy Ty poleciłbyś fachowców, którzy robili u Ciebie?

    Niektórych.

    > Jak tak podchodzisz do tematu to się nie dziw, że trafiają do Ciebie
    > partacze.

    Ale oni się trafiają częściej niż wynikało by to z szacowania na bazie
    poczucia patriotyzmu. Az się cisnie na usta ze to kraj debili,
    cwaniaczków i kombinatorków.

    > Fachowców to się bierze z polecenia? Dzięki temu jest znikome
    > prawdopodobieństwo natrafienia na partaczy.

    Z polecenia byli i to nie byle kogo. I 20 lat praktyki mieli. Zamonotali
    m.in. rure miedzianą do gazu w garazu, zawory na wysokosci centymetrów
    od podłogi i rurę zatynkowaną w ścianie. Kierownik budowy łapał sie za
    głowę będąc 2x na odbiorze.