eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-07 09:38:43
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-07 o 09:18, J.F. pisze:
    > Hm, tylko jak ja polaczyc z rurami stalowymi ?
    > lutem twardym ?

    Weź nie rób jaj.
    Jak połączyć? Normalnie. Połączeniem gwintowym. Kto Ci każe lutować?

    > Boja sie korozji ? Stal przeciez tez koroduje.
    >
    > J.

    Raczej boją się uszkodzeń, bo rura miedziana to zazwyczaj 1mm grubości i
    jest podatna na uszkodzenia, a stalowa kilka mm.

    Korozja? Przecież rura na zewnątrz musi być zabezpieczona przed korozją.
    Powinno się ją pomalować farbą antykorozyjną i/lub owinąć specjalną
    taśmą samowulkanizującą, która w 100% zabezpiecza przed korozją.