eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-06 21:33:34
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/3/2018 11:28 AM, Marek wrote:
    > Ciśnie się pytanie czemu  do tego zadania zatrudnieniles lokalnego
    > rzeźbiarza zamiast fachowca. Ale nie pytam.

    Ponieważ odróznienie fachowca od imbecyla nie jest możliwe inaczej jak
    na pozwolenie by wykonał swoją pracę. Pytanie poprzednich klientów jest
    raczej bez sensu poniewaz oni nie sa w stanie ocenić niczego poza tym że
    "grzeje i leci woda więc chyba dobrze".

    Albo ianczej: zatrudniłem fachowców w postaci firmy do zrobienia gazu.
    Prosta sprawa, kilka rurek i piec. Kierownik budowy dwukrotnie kazal
    robierać i robić na nowo bo niezgodne z przepisami. Twierdzili że 20 lat
    praktyki w zawodzie. Jakie sa więc metody dobierania fachowców przed
    wykonaniem pracy gwarantujące wybranie faktycznych fachowców?