eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-06 21:18:40
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/3/2018 11:17 AM, HF5BS wrote:
    > Przestań odwracać kota ogonem. Jeśli ci zwóciłem uwagę na ten szczegół,
    > to znaczy, że jest istotny, albowiem ten akurat, rozróżnia dwie
    > ISTNIEJĄCE, różne rzeczy.

    Z kontekstu wynikało *wszystko*. A jeśli nie to:

    Wykaż że "PocketRadio" ma jakikolwiek sens w kontekście komuniakcji
    radiowej na pasmach amatorskich związanych z przesyłaniem danych.
    Pozwolisz że zrobie sobie popcorn i bede obserowował widowisko, mam
    nadzieje że będzie barwne ponieważ można przy wlaściej giętkości i
    poziomie absurdu to udowodnić, ale chce usłyszeć jakimi ścieżkami
    podążały Twoje mysli kiedy odczytaleś "Pocket".

    > I ciesz się, że nie trafiłeś na ludzi z grupy
    > PR, bo mówie serio, dostałbyś coś, co się dziś określa mianem "zjebka"

    Nie, tylko od tych ktorzy lubia się czepiać. Wiesz, ja czasami pisze po
    innich grupach z nienacka. Trafiam czasem na takie zakonswerowoane w
    formalinie jak dtp albo foto. Nie wazne co napiszesz, dostaniesz
    "zjebkę". Taki urok grup i hermetycznych kół pompujacych swoje ego do
    granic rozciagliwości pustki.

    > alias "ochrzan". Po pierwszym zwróceniu uwagi, że zrobiłeś literówkę,
    > jakby nie poskutkowało, to mogło by być niesympatycznie.

    Ty nie zwróciłes uwagi na literówkę. Starałeś się wciągnąc mnie w
    idotyczną dyskusję. Nie masz pojęcia (ja też) co o tym sądzą czytelnicy
    obserwujący ta dyskusje, ale obserwuje że ludzie czepiajacy się
    literowek zazywczaj nie mają nic do powiedzenia poza bredzeniem, z
    resztą jak ten cały wątek.

    > Nie. Odróżniam sytuację, gdy >nie chce<, a >nie może<.

    Nie chce i nie moze to zawyczaj bardzo podobny stan. Wynika on z faktu
    że aby móc muszę chcieć przeznaczyć na to mase czasu i energii. Nie
    warto, to nie dośc że grupa to jeszcze watek do trolowania i w dodatku OT.

    Masz szczęscie że jeszcze nikt Cie nie "zjebał" że piszesz OT i nie
    przestrzegasz netykiety.

    > I wprowadziłeś odbiorców w błąd

    Nikogo istotnego nie wprowadziłem w bład, 99% grupy wiedziało o co
    chodzi. Podobnie jak nie przepradzam za "dyskucje" i milion innych
    literówek które robie ja i tysiąc pozostałych grupowiczów w tym
    zapomnianym zakątku internetu.

    > mnie, bo rozumiem, że nie masz do mnie szacunku

    Nie mam szacunku do grammar nazi grilujących dyskutantów. Nigdy nie
    miałem. Przykro mi.

    , nie oczekuję go
    > zresztą, to miej go chociaż dla pozostałych czytających.

    Pozostali czytający nie przypierniczają się do trywialnych literówek.
    Przypuszczam że mają to w d... i dodatkowo sami robią literowki. Takie
    czasy że nie ma czasu na ładne pisanie podczas trolowania.

    > Ja jestem dyslektykiem i robione błędy dawno już przestałem zliczać.

    Ja natomiast zwykłym leniem, szczegolnie kiedy troluje na gównianej
    klawiaturze laptopa. Mógłbym podpiąc do niego normalną ale to jest
    problem logistyczny z racji że nie mam jej w okolicy. Wątek nie jest
    tego wart ponieważ komunikacja w internecie zawsze miała pewien poziom
    korekcji błedow wbudowany w jednoski białkowe i nikt (poza grammar nazi)
    nie narzekał.

    > Jakoś ich zbyt wielu w moich wypowiedziach nie ma, bo jednak zwracam
    > uwagę na tekst pisany, a w konkursie orto mało kto mnie pokona.

    Gratuluje tej umiejętności, choć zupełnie nie wiem co ona ma do
    pl.misc.elektronika.

    > Jak nie
    > mogę z jakiegoś powodu poprawić błędów, to chociaż za to zdawkowo
    > przepraszam.

    Przeprosiłeś już za te prawie cudzysłowy?

    > To trzeba było się przyznać do błędu. Widzisz, gdybyś go nie zrobił,
    > albo chociaż szybko go uznał, to dyskusja potoczyła by się całkiem
    > inaczej, bo nie myli się tylko ten, kto nic nie robi.

    Nie potoczyła by się. Oberwuje Twoje wypowiedzi na grupie od bardzo
    dawna i wiem że starasz się podnosic swoje ego grilując rozmówców.
    Najzwyczajniej w świecie chciales się czegoś czepić i znalazłeś tak
    żalosny sposób jak widać na obrazku. Wyszło tragikomicznie i teraz mamy
    mielenie bajtów bez śladu sensu. Aczkolwiek ponieważ to już "osobiste"
    to robie to z przyjemnościa, podczas takich tępych dyskusji wyłania sie
    prawdziwe oblicze rozmówcy schowane za fałszywą elokwencją.

    > To ty powiedziałeś. Nie znasz mojej historii, akurat jako dziecko miałem
    > poważną wadę wymowy (nie wiem, czy ktoś mnie rozumiał, było tak źle) i
    > mało kto, po takich uwarunkowaniach jakie miałem, prawie nie ma po tym
    > śladu. Więc wiem, co to jest wada wymowy.

    Nawet nie pojąłeś kontekstu tego co napisałem o wadzie wymowy, odnosisz
    się znowu do czegoś zupelnie nieistotnego.

    > Na szczęście na mojej drodze
    > stanęli świetni specjaliści z podwarszawskiego StoCeR-u i wspaniale mnie
    > z tej wady wyciągnęli.

    I czy to daje nam cokolwiek w temacie Twojego przypierniczania się do
    trywialnych literówek? Czy to tylko nastepne pompowanie ego z gatunku
    "zobaczcie jaki jestem wspaniały" które w tym wątku wystapiło w
    ilościach absurdalnych?