eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-04 22:04:59
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Luke <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdumiewa mnie fakt że każde pokolenie osiąga wiek w którym rysuje grubą
    > kreskę oddzielającą to co stare (dobre) i nowe (złe).

    Hmmm... tacy spod znaku swastyki albo sierpa i młota stawiali kreskę
    odwrotną. Historia zna wiele innych przypadków.

    Być może tym powyższym udało się to właśnie dlatego, że za mało osób
    uznawało to wszystko za złe?

    Postęp technologiczny, dostęp do internetu i to wszystko, od czego można
    by było uciec w Bieszczady, wcale nie czyni człowieka szczęśliwszym (i
    to nie są bajduły tylko wyniki normalnych naukowych badań). A w
    dzisiejszych czasach używanie tego staje się koniecznością, od której
    nie można się odłączyć. A zatem wolność jednostki jest ograniczona, a
    jednostka musi być podpięta do tej rury z szumem informacyjnym.

    L.