eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-03 12:02:17
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ceyektamze8w$.1h54vagzslq5z$.dlg@40tude.net...
    > A tu widzisz - nie "w zaokragleniu 10", czy "mozna przyjac 10",
    > tylko juz "przyjete jest".
    > Matury wlasnie ruszaja, zobaczymy tegoroczne zadania, chyba jeszcze
    > nie jest przyjete :-)

    OK, niech sobie będzie, jak wspomniałem, do policzenia przy tablicy, do
    wstępnego oszacowania, chyba, że rzeczone 2% nie będą istotne w sprawie. W
    gotowaniu jajek może ujdzie, ale w ustawieniu radia już nie. Taki mi się
    dowcip o względności czasu przypomniał, żydowski bodajże, a oni mają świetny
    humor, względność minuty - zależnie od tego, po której stronie drzwi do
    kibla się znajdujesz :)
    Po prostu chcę, aby Pan Inżynier nie zapomniał rzeczywistej wartości. A
    resztę niech sobie liczy choćby w oparciu o włosy Leprikonów, mi to
    obojętne, byle dom się nie zawalił.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...