  • Data: 2012-12-19 12:13:51
    Temat: Re: Jebany system
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2012 19:50, frank drebin pisze:
    > Jebany system egzaminów na prawo jazdy piętnuję.
    > Nastawione to tylko i wyłącznie na wyszarpanie jak największej kasy za
    > poprawki.

    Histeryzujesz.

    > Głowę bym dał sobie uciąć, że jakby pieniądze za poprawki szły do

    Kuszące, kuszące ;->

    > budżetu a nie zostawały w WORDach, to by zdawalność znacznie się
    > podniosła a tak jest na poziomie ledwie ponad 20% (w normalnych miastach
    > a nie dużych wioskach z WORDami).
    > Kużwa, prawie 80 osób na 100 nie zdaje egzaminu.

    Patrząc na zachowanie na drogach - to i tak dużo zdaje.

    > Praktycznie nie słyszę po znajomych, żeby ktoś zdał za pierwszym razem a
    > większość ich dzieciaków to ponad 5 razy.

    Ja zdałem. A raczej miernym kierowcą w swojej ocenie jestem.

    > Mój junior też już kilka razy oblał. Fakt, że zawsze z jego winy ale dwa
    > pierwsze razy to z placu manewrowego nawet nie wyjechał. Jak nie "za
    > mało płynna " jazda tyłem po łuku, to lusterkiem dotknął tyczki, też

    Ta tyczka ilustruje np. omijanego rowerzystę. Uważasz, że ktoś kto
    takiego rowerzystę trąci powinien mieć prawo poruszać się po drogach
    publicznych??

    > przy jeździe tyłem po łuku. Kurwa, komu jazda tyłem po łuku potrzebna?

    A, bo ty tylko po prostych jeździsz?

    > Teraz znowu oblał bo wymusił.
    > Chuja tam wymusił, zagrożenia nie było żadnego tylko zwykłe
    > wykorzystanie sytuacji.

    To twoja teza.

    > http://goo.gl/maps/MyfM5
    > junior miał w lewo skręcić, więc powinien przepuścić samochody jadące z
    > przeciwka (tam spod zakazu wjazdu). Kiedy już skręcał we właściwą
    > jezdnię to akurat nadjechało auto (spod zakazu) i chciało pojechać w tę
    > samą stronę. Auto stanęło to junior ruszył, w końcu są dwa pasy. Ni
    > chuja, powinien był czekać aż tamto auto pojedzie. I oblał po 40
    > minutach egzaminu.

    I prawidłowo. Jakby tamten ruszył to jak byś udowodnił, że faktycznie
    dopiero ruszył? Czasem tak ludzie wyłudzają ubezpieczenie: "ustępują"
    komuś, a potem "łup!" we frajera. "Panie władzo, ja miałem pierwszeństwo
    i on mi zajechał!".

    > Powtarzam, jak by te pieniądze za poprawki nie zostawały w WORDach to by
    > egzaminator nie widział błędu tylko zwykłe wykorzystanie sytuacji na
    > drodze, bez żadnego wymuszenia.

    Niby masz rację i normalnie bardzo często tak się robi. Ale... patrz wyżej.