  • Data: 2012-12-19 12:44:48
    Temat: Re: Jebany system
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-19 11:57, Michoo pisze:

    > No i był taki co oblał bo inny kierujący mu machnął, że go wpuszcza a
    > egzaminator uznał to za wymuszenie. Ja bym się odwołał.

    Z machaniem to sliska sprawa - moze przeganial muche? :)
    No tak czy inaczej kierowca tamtego pojazdu nie mial uprawnien do
    kierowania ruchem wiec machanie/miganie etc. nijak ma sie do ustalania
    kolejnosci przejazdu przez skrzyzowanie.
    A jak migne i wjade majac pierwszenstwo to co? Wina tego, ktory mi
    zajechal. A jesli machne i wjade to co? Tez wina tego, ktory mi zajechal.
    O ile miganie swiatlami jest chyba hmmm.. niedopuszczalne(?) - ale tu
    sie nie kloce bo nie wiem czy mozna tak sobie migac czy nie, o tyle
    machanie we wlasnym aucie rekami w dowolnym kierunku dozwolone jest
    napewno i jak argument "wjazdu" na skrzyzowanie sluzyc nie moze (to moje
    skromne zdanie).

    --
    jarek