eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda z Warszawy do Krakowa tesląRe: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.87-205-205-139.dynamic.inetia.p
    l!not-for-mail
    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Date: Sun, 5 Jan 2025 16:08:29 +0100
    Organization: A.P.Z.
    Message-ID: <vle79m$hb34$1@news.icm.edu.pl>
    References: <vl9h00$krl$1@news.chmurka.net> <vl9k6s$2u18$1@dont-email.me>
    <63ia7p4w52rf.1b7ido1j9nrh4$.dlg@40tude.net>
    <vlb1gr$dlm0$1@dont-email.me> <vlbb8f$ff7j$1@dont-email.me>
    <vlbicn$gkag$1@dont-email.me> <vlbpfb$gkdu$1@dont-email.me>
    <vlbq5t$e3fp$1@news.icm.edu.pl> <vlbqlr$gnig$1@dont-email.me>
    <vlbsd6$e7d3$1@news.icm.edu.pl> <vlc005$gkdu$3@dont-email.me>
    <vlc1cj$ef59$1@news.icm.edu.pl> <vlc52d$25a$1@news.chmurka.net>
    <vlc8bq$eqbk$1@news.icm.edu.pl> <vldftm$p1$5@news.chmurka.net>
    <vldp1t$gv3u$1@news.icm.edu.pl> <vldpf0$8k4$2@news.chmurka.net>
    <vldq1q$gvmg$1@news.icm.edu.pl> <vldr4t$8k4$4@news.chmurka.net>
    <vldspv$h0va$1@news.icm.edu.pl> <vldu2l$f0g$1@news.chmurka.net>
    <vldui7$h2pt$1@news.icm.edu.pl> <vldulm$fnd$1@news.chmurka.net>
    <vldv34$h39g$1@news.icm.edu.pl> <vle3sa$kld$1@news.chmurka.net>
    <vle4jd$h866$1@news.icm.edu.pl> <vle4st$le1$1@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 5 Jan 2025 15:08:38 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl;
    posting-host="87-205-205-139.dynamic.inetia.pl:87.205.205.139";
    logging-data="568420"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <vle4st$le1$1@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2727607
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.01.2025 o 15:27, io pisze:
    [...]
    >> Masz mała kurwo, bij się z faktem, idę po czipsy :)
    >>
    >> "Baterie w trakcie eksploatacji albo ładowania mocno się nagrzewają. I
    >> dlatego wymagają chłodzenia. Odbieranie temperatury jest też
    >> realizowane np. w upalne dni i to nawet w czasie postoju. A to jeszcze
    >> nie koniec. Co bowiem z zimą? Wtedy akumulatory wymagają ogrzewania.
    >> Dostarczenie do nich ciepła poprawia sposób ich pracy. Sprawia np., że
    >> przy mrozie dochodzącym do -18 stopni Celsjusza nie tracą nawet 29
    >> proc. swojej pojemności oraz nie ładują się nawet dwa razy wolniej.
    >> Sprawnie działający układ chłodzenia i ogrzewania akumulatorów jest
    >> niezwykle ważny z jeszcze jednego powodu. To on w dużej mierze
    >> decyduje o trwałości ogniw."
    >>
    >> https://electromobilitypoland.pl/baza-wiedzy/2018/10
    /23/uklad-
    >> chlodzenia-jak-wyglada-w-aucie-elektrycznym/
    >>
    >
    > K.. gościu, ja mam elektryka a Ty tylko o nich czytasz.

    Ty masz tam duracelki na 50km a nie baterię a nie moce jakie są w
    elektrykach. To tak jakbym rozmawiał z kimś, kto ma hulajnogę na prąd.

    --
    Pixel(R)??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: