-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Jazda slalomem po TS
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <59cc077b$0$659$65785112@news.neostrada.pl> <oqh1vo$3dv$1@dont-email.me>
<oqhqqv$jnb$1@mx1.internetia.pl>
<59cca6eb$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<59ccd55c$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<1csjejd4c6pde$.dlg@myjk.org>
<59cd3ce5$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Fri, 29 Sep 2017 08:26:47 +0200
Message-ID: <7...@m...org>
Lines: 29
NNTP-Posting-Host: 83.28.253.69
X-Trace: 1506666404 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 660 83.28.253.69:11642
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2305
X-Received-Body-CRC: 469714383
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2615484
[ ukryj nagłówki ]Thu, 28 Sep 2017 20:18:09 +0200, J.F.
> Kwestia warunkow. Tu akurat bylo IMO na tyle malo czasu
> na reakcje, ze pewnie 80-90% by skonczylo tak samo.
Sądzę, że nawet więcej. I tak dobrze, że nagrywający
klaksonu zamiast hamulca nie użył -- bo często są i tacy.
> Ale dodaj pare metrow i sie zaczyna "mozna bylo przewidziec i
> uniknac" - albo hamowac profilaktycznie, bo odstep za maly ..
Odejmij od tego np. popatrzenie w lusterka co się dzieje w koło.
> A sytuacja ? Bo tu bylo nieustapienie pierwszenstwa przy zmianie pasa,
> ale moglo sie wszystko rozegrac na prawym pasie :-)
Auto z przeciwka wyjechało na czołówkę. Zamandatowany walnął w auto jadące
przed nim w tym samym kierunku, które nie tylko stanęło dęba w wyniku
zderzenia, ale prawdopodobnie jeszcze się trochę cofnęło. Polismen
zaordynował stanowczo, że ten z tyłu nie zachował należytej odległości do
pojazdu poprzedzającego. Zachował, dla normalnych warunków drogowych -- po
hamowaniu AFAIR praktycznie tylko lekko puknął. Czyli miał znacznie większy
zapas niż było to konieczne. Gdyby trzeba było pilnować odległości na
podobne sytuacje zdarzające się raz na milion, to w życiu byśmy nigdzie
sprawnie nie dojechali.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.17 08:41 p...@g...com
- 29.09.17 08:46 p...@g...com
- 29.09.17 08:59 spider
- 29.09.17 10:12 J.F.
- 29.09.17 10:18 J.F.
- 29.09.17 11:24 Mateusz Viste
- 29.09.17 11:33 p...@g...com
- 29.09.17 14:16 J.F.
- 29.09.17 14:17 J.F.
- 29.09.17 14:31 p...@g...com
- 29.09.17 16:04 J.F.
- 29.09.17 19:27 re
- 29.09.17 20:08 Shrek
- 02.10.17 21:30 TomN
- 03.10.17 00:20 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=