  • Data: 2017-09-29 16:04:57
    Temat: Re: Jazda slalomem po TS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
    >--U nas wszyscy jezdza jak im sie podoba, wiec to nie jest bledne
    >zalozenie.
    >W tym przypadku jak najbardziej błędne bo czaiła się tam koparka.

    Tym niemniej nigdy by mi nie zaswitalo, ze furgon jedzie srodkiem, to
    znaczy, ze na prawym jedzie koparka :)

    >Była jeszcze jedna ryzykowna opcja czyli dojechać do furgonu na styk
    >i przyblokować Nissana.
    >Niezbyt humanitarnie

    No wlasnie - my tu o jakies rozsadnej jezdzie, czy blokowaniu chamow ?
    Nie mowie nie, czasem i mnie sie odzywaja wyzsze uczucia :-)

    Przy czym ... zauwaz, ze filmujacy na poczatku sie dosc szybko do
    furgonu zbliza.

    Chcial nissana przyblokowac, czy dopasowal predkosc, czy chcial
    wyprzedzic lewym ale zauwazyl ze sie nie zmiesci.

    >ale skutecznie kilka razy widziałem we wstecznym ze koleś który
    >siedział mi na zderzaku nagle skacze na prawy i hebluje siejąc
    >popłoch wśród prawidłowo jadących.

    Eeee - ale taki zablokowany nie moze jechac za toba - musi jechac z
    boku :-)

    Widzisz idiote, lekko po gazie, przypadkiem zajmujesz miesce w ktore
    chcial wjechac, a dalej to jego problem :-)

    Jak Ci siedzial na zderzaku, a chcial w prawo, to moze chcial ominac
    ten korek i sie ucieszy ze przyspieszyles, bo ma szanse wjechac przed
    nich.

    Albo sie normalnie zagapil, czy nie przewidzial ze taki korek i
    normalnie pas zmienia, bo juz ostatni moment.

    J.