  • Data: 2017-09-29 14:16:42
    Temat: Re: Jazda slalomem po TS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0ab5e37f-293d-47eb-9c84-2368d0a80ef0@go
    oglegroups.com...
    >--I znalazlbys sie w identycznej sytuacji :-)
    >tak ale wiedzialbym ze prawy jest zablokowany i jakie sa tego
    >konsekwencje

    A i tak bys nie przewidzial, ze Nissan chce na prawo, a potem chwile
    by Ci zajelo wymyslenie co sie za chwile stanie.

    >ps jest tam zjazd na ktory kamikadze polowal czy po prostu blednie
    >zalozyl ze furgon jedzie srodkiem bo mu sie tak podoba ?

    U nas wszyscy jezdza jak im sie podoba, wiec to nie jest bledne
    zalozenie.

    Mysle, ze celowal w ten zjazd, bo inaczej by tak glupio nie wydzwonil.

    >--Juz widze jak chetnie zwalniasz do koparki gdy srodkowy wolny :-)
    >srodkowy nie jest wolny tam jest furgonetka a na prawym koparka, nie
    >ma sensu schodzic ponizej bezpiecznego odstepu jesli nie mozemy
    >wykonac zadnego manewru, >kierowca skody zas jechal swoje

    Ale ty bys jechal prawym, do furgonetki bylo daleko, i w sam raz
    moment, aby zjechac na srodkowy pas, na miejsce skody.

    >--No jak to co robic ? jechac bezpiecznie, zapierdalacze niech sie
    >martwia o siebie.
    >czasami na autobahnie leci dwoch pajacow po 200 km/h (lewym i
    >srodkiem) a z przodu tiry sie wyprzedzaja,
    >wtedy lekko hamulec zeby ten ze srodka spadal na lewy, jak mina gaz i
    >wszyscy sa zadowoleni :-)

    A ty jedziesz prawym ? No to nie wiem co ci da hamulec :-)
    Srodkowym ? To tez nie wiem co ci da :-)

    Ja w takiej sytuacji patrze w lusterka, i albo hamulec/noga z gazu,
    aby zdazyli wyprzedzic, albo czym predzej gaz i na lewy, w duzej
    odleglosci przed nimi.
    A dalej to juz ich zmartwienie :-)

    Zreszta jak widze na 3-pasach wyprzedzajace sie tiry, to spiesze w
    lewo, bo ja tak wolno nie jezdze :-)

    >--Albo gaz depnac i zawalidrogi wczesniej wyprzedzic :-)
    >do tego trzeba obserwowac co sie dzieje z tylu,

    Juz tylko z przodu, skoro pedzisz lewym pasem i wyprzedzasz tych na
    srodkowym :-)
    Z tylu to tylko kontrolnie - moze jakis motor sie zbliza :-)

    >dobrze ocenic sytuacje ale nadal mamy furgon z przodu ktory zaslania
    >wiec raczej bym odpuscil i pojechal defensywnie czyli zwiekszajac
    >odstep do furgonu

    Na pewno nalezalo lepiej pojechac.
    Nie wiem jaka tam odleglosc od zjazdu - czy juz trzeba ostro w prawo,
    czy mozna bylo bezpieczniej zza furgonu popatrzec.
    Czyli czy blad w nagranym czasie, czy sporo wczesniej.

    J.