  • Data: 2017-09-29 08:22:41
    Temat: Re: Jazda slalomem po TS
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-27 o 22:33, ToMasz pisze:

    > nie wiem co chciał, ale nagrywający wcisnął hamulec kilka sekund za
    > późno. Nie wiem na co patrzył, może jechał już piątą godzinę....

    Fakt faktem, że ja w takiej sytuacji odruchowo wcisnąłbym hamulec jak
    tylko by mi auto coś takiego inne auto przed maską odpierdoliło. Ale
    takie prawie niemalże bezwarunkowe odruchy to da się wyćwiczyć chyba
    tylko jeżdżąc po dużym dzikim mieście jak Warszawa :) Tu mnie już mało
    sytuacji zaskakuje. Wielu kolizji uniknąłem hamując najpierw hamulcem a
    później klaksonem ;) Ale ja nie lubię się użerać z ubezpieczycielami
    wypełniając tony papierków nawet do zwykłej obcierki parkingowej.
    Trasą Siekierkowską jeżdżę dość szybko codziennie i wystarczy na niej
    trzymać odstęp i nie jeździć jak wariat slalomem po pasach i kolizji nie
    będzie. Niestety codziennie jakiś szybki i wściekły tam się zdarza. W
    Niemczech na takiej trasie byłoby kilka kolizji w roku, a u nas jest
    kilka w miesiącu.