  • 31. Data: 2011-10-03 09:05:22
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-03 10:43, AZ pisze:

    > Na 2-ce bo zapomnialem stoperow.

    No pacz - a ja dalej na 3-ce :)

    > Tytus ma nagrane jak go wyprzedzam i znikam.

    Bo wiesz - jak sie czlowiek traumy nabawi to pozniej dlugo schodzi zanim
    sie przelamie :)
    Mi jak moto poszlo bokiem gdy tyl puscil to pozniej troche mnie
    blokowalo - teraz mi gosc mowil ze slychac bylo ze tyl puszczal bo
    ladnie opona piszczala - dlatego tez i na 3-ce wole jezdzic bo na 2-ce
    jest za mocno... :)

    > No ujdzie, choc niewyobrazam sobie tam jazdy w patelni i 30 stopniowym
    > upale bo nie ma gdzie sie schlodzic a pracy jest sporo ;-)

    Jezdzilem - bylo super - cisnienie w kolach kole 1,8, opony wreszcie
    lapaly dobra temp, ja wypilem 2 butelki 1,5 l wody i dalej sie pic
    chcialo :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 32. Data: 2011-10-03 09:27:22
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-10-03 10:28, kakmar pisze:

    > Dzięki za wycieczkę, tor b.fajny. Nagrało się coś?

    Co się miało nagrać?:) Co się ustawiliśmy żeby tyłki powypinać przed
    obiektywem to się ktoś wysypał i zjazd:(
    Zdjęcia miały być na forum pro-motoru ale nie ma:( Za to Artur wstawił
    swoje:
    http://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02
    102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 33. Data: 2011-10-03 09:57:34
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-03 11:27, Qlfon pisze:
> [...]

    nad ta pozycja tez mozna dyskutowac ? :)

    https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/0
    2102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#56589718085594
    27730

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 34. Data: 2011-10-03 10:01:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-03, Norbi <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > blokowalo - teraz mi gosc mowil ze slychac bylo ze tyl puszczal bo
    > ladnie opona piszczala - dlatego tez i na 3-ce wole jezdzic bo na 2-ce

    Bo to trzeba miec w nadgarstku ficzer o nazwie traction control ;-) A
    nie tylko 0-1.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2011-10-03 10:07:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-03, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > nad ta pozycja tez mozna dyskutowac ? :)
    >
    > https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/0
    2102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#56589718085594
    27730

    Track tourist. Tak jak tu:

    http://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02
    102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#565897401732027
    6930

    Sie ponapawajcie:

    http://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02
    102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#565897331214094
    5314

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2011-10-03 10:08:36
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-10-02 23:05, AZ pisze:

    > Dzisiejszy dzien sponsorowane bylo przez

    i przeze mnie tez.

    KJ Sponsor pominiety w reklamach

  • 37. Data: 2011-10-03 10:10:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-03, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > i przeze mnie tez.
    >
    > KJ Sponsor pominiety w reklamach

    A dales naszywke i naklejki na motocykl? W sensie "glowny dostawca
    opon"?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2011-10-03 10:11:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-03, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Sie ponapawajcie:
    >
    > http://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02
    102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#565897331214094
    5314

    Drogie Bravo, czy ta pozycja jest OK?

    http://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02
    102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#565896061297587
    7522

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2011-10-03 10:22:56
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.10.2011 Qlfon <r...@l...pl> napisał/a:
    > Co się miało nagrać?:)

    No Tytus jeździł z videorejstratorem, stąd pytam co się nagrało.

    A dzięki.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 40. Data: 2011-10-03 10:25:06
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-03 12:01, AZ pisze:

    > Bo to trzeba miec w nadgarstku ficzer o nazwie traction control ;-) A
    > nie tylko 0-1.

    Wiesz - TC to ja mam - ale w prawym winklu czasem za szybko jade... :)
    Poza tym zaczyna sie dodawac gaz w zakrecie a nie po wyprostowaniu
    i mimo ze dodaje sie go plynnie to czasem opony juz nie wydaja.
    Zawsze mozna zwalic na zla pozycje lub zly tor jazdy - ale po to sie
    wlasnie jezdzi zeby sie poprawiac... :)

    Co ciekawe zawsze myslalem ze mi lewe lepiej wychodza - a tu sie okazuje
    ze jak sie naumialem jezdzic po Lublinie w odwrotna strone to prawe
    znaaaaacznie lepiej wychodza :)

    Norbi
    BLACK XX'03