  • 41. Data: 2011-10-03 10:29:25
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-03 12:07, AZ pisze:

    > Track tourist. Tak jak tu:
    >
    > http://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02
    102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#565897401732027
    6930

    Ja to sie wcale nie dziwie ze Go objechales :)

    > Sie ponapawajcie:
    >
    > http://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02
    102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#565897331214094
    5314

    Nastepnym razem gore sciagniesz do winkla i bedzie ok...
    chociaz tu masz za bardzo luzacka pozycje :)
    https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/0
    2102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#56589717863231
    05650

    Ja sie ucze - ale moja pozycja wyglada tak...
    https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/0
    1102011?authkey=Gv1sRgCP3notH2n7ve3gE#56586080354012
    52514

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 42. Data: 2011-10-03 10:34:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-03, Norbi <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/0
    2102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#56589717863231

    To za Tytusem jechalem, w lewej rece trzymam fajka ale nie widac.

    > Ja sie ucze - ale moja pozycja wyglada tak...
    > https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/0
    1102011?authkey=Gv1sRgCP3notH2n7ve3gE#56586080354012
    52514

    Niech Marcin N ocenia. Ja sie nie znam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2011-10-03 12:39:36
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Są i następne fotki gościa z Pro-Motoru:
    http://revenge.ufnal.pl/galeria/

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 44. Data: 2011-10-03 15:52:43
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Mon, 3 Oct 2011 08:42:09 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > Wlasnego w sensie mojego prywatnego a nie pozyczonego od Tytusa.
    > Najtanszy miernik wskazowkowy z norauto. Sprawdzany z kompresorami
    > na kilku stacjach - dziala idealnie.

    Podziekował.

    --
    Glub
    SW-T400

  • 45. Data: 2011-10-03 16:10:46
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Norbi
    nad ta pozycja tez mozna dyskutowac ? :)
    https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/0
    2102011?authkey=G...

    Oczywiscie - 20 kilo nadwagi ridera powoduje ze babrzunem zapiera siem
    on o zbiornik - a to slabo.
    Brak traction padow na zbiorniku powoduje niepelne wychylenie.
    Te minetki chyba tez zmienie...

  • 46. Data: 2011-10-03 16:28:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Tytus" <v...@o...pl> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
    > Siemka
    >
    > ***Norbi
    > nad ta pozycja tez mozna dyskutowac ? :)
    > https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/0
    2102011?authkey=G...

    Link nie dziala.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 47. Data: 2011-10-03 16:34:16
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-10-03 18:28, Jasio pisze:

    2102011?authkey=G...

    > Link nie dziala.

    I dobrze. Bo to zły przykład był.

    KJ

  • 48. Data: 2011-10-03 16:48:50
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-03 18:10, Tytus pisze:

    > Oczywiscie - 20 kilo nadwagi ridera powoduje ze babrzunem zapiera siem
    > on o zbiornik - a to slabo.
    > Brak traction padow na zbiorniku powoduje niepelne wychylenie.
    > Te minetki chyba tez zmienie...

    20 kilo to faktycznie nielekki problem :)
    Siem to Stompgripy nazywaja - faktycznie bardzo dobra rzecz tylko to 200
    zl...
    Minietki na takie mniej slizgajace sie - ale to nie najwazniejsza rzecz
    bo nie masz sie kurczowo trzymac kierownicy :)

    tu widze ze Renia* to dosc trudny przeciwnik ... :D
    http://www.youtube.com/watch?v=U94EyEH8Ja0

    Sie zapytam czy ta kamera to tak zwalnia obraz czy faktycznie wolno bylo
    ? ktora to grupa ?

    Norbi
    BLACK XX'03

    * kolezanka na czerwono-czarnym gixerze :)

    PS1 Jak sie ktos przewroci zatrzymuje sie jedna osoba i macha rekami -
    od tego sa porzadkowi zeby pomoc podnosic moto i sprzatac - wiec reszta
    jedzie dalej :)

    PS 2 - Za ciasno wchodzisz w winkle - troche szerzej i troche pozniej +
    odkrecamy w winklu juz a nie za nim :D

    PS 3 - masz jeszcze jakies filmiki ? :D

  • 49. Data: 2011-10-03 17:06:25
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Norbi
    Siem to Stompgripy nazywaja - faktycznie bardzo dobra rzecz tylko to
    200
    zl...

    Robia tez z dywanikow - takich lazienkowych :)

    *** Minietki na takie mniej slizgajace sie - ale to nie najwazniejsza
    rzecz
    bo nie masz sie kurczowo trzymac kierownicy :)

    Problem jest w operowaniu gaz/hamulec...nie w trzymaniu kiery, kiere
    trzymam dwoma paluszkami

    *** tu widze ze Renia* to dosc trudny przeciwnik ... :D

    No :) cala sesje za nia przejezdzilem...boje sie wyprzedzac jesli nie
    ma ewidentnej okazji

    ***Sie zapytam czy ta kamera to tak zwalnia obraz czy faktycznie wolno
    bylo
    ktora to grupa ?

    Grupa srodkowa - bylo akurat jak na pierwszy wyjazd na tor
    i pierwsze 300 km w tym sezonie

[...]

    No wlasnie nie - Artur opierdzielil ogół.
    Podobno kazdy ma stanac i machac - robic za wirazowych.

    ***PS 2 - Za ciasno wchodzisz w winkle - troche szerzej i troche
    pozniej +
    odkrecamy w winklu juz a nie za nim :D

    Wiem - to brak treningu, ale zmiani sie w przyszlym sezonie -
    oczywiscie jak bedzie LublinRing

    *** PS 3 - masz jeszcze jakies filmiki ? :D

    Mam tylko YT slabo robi...
    Beda sukcesywnie
    Zaluje tylko ze tyralem w sobote - bo mozna bylo polatac...

  • 50. Data: 2011-10-03 17:52:28
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-03 19:06, Tytus pisze:

    > Robia tez z dywanikow - takich lazienkowych :)

    Fakt - ale na szosowym moto lepiej stompgripy wygladaja bo sie nie
    luszcza :)

    > Problem jest w operowaniu gaz/hamulec...nie w trzymaniu kiery, kiere
    > trzymam dwoma paluszkami

    Polecam zakup krotkich klamek w cenie ok 200 zl :)

    > No :) cala sesje za nia przejezdzilem...boje sie wyprzedzac jesli nie
    > ma ewidentnej okazji

    Musialbys sie jej pokazac przed winklem to by Cie puscila - nie napala
    sie - za to jezdzi coraz pewniej w porownaniu do poczatkow :)

    > Grupa srodkowa - bylo akurat jak na pierwszy wyjazd na tor
    > i pierwsze 300 km w tym sezonie

    pierwsze 300 na zoltym ? czy na torze ? czy w ogole ?

    > No wlasnie nie - Artur opierdzielil ogół.
    > Podobno kazdy ma stanac i machac - robic za wirazowych.

    Duzo luda bylo nowego i z tego co gdzies Artur pisal to pol dnia
    tlumaczyl zasady, zeby ludzie nie porozbijali sie za bardzo...

    > Wiem - to brak treningu, ale zmiani sie w przyszlym sezonie -
    > oczywiscie jak bedzie LublinRing

    Chodza sluchy ze po takiej nagonce jest szansa ze jeszcze przez rok uda
    sie utrzymac tor - czyli ok kwietnia sie cos zacznie :)
    Warunek to temperatura - w sobote bylo cieplej niz w niedziele a i tak
    opony bardzo wolno sie nagrzewaly.

    > Mam tylko YT slabo robi...
    > Beda sukcesywnie
    > Zaluje tylko ze tyralem w sobote - bo mozna bylo polatac...

    W sobote bylo ok - mniej ludzi - chociaz ja krotko bylem
    wiec nie wiem jak we wczesniejszych godzinach bylo :)

    Norbi
    BLACK XX'03