eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
  • Data: 2011-10-07 11:01:55
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: Norbi <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-10-07 09:12, Piotr Klimek pisze:

    >
    > Zderzenia zawodnikow zdarzaja sie rzadziej niz wylot w zielone. I tu jest
    > wlasnie roznica pomiedzy torem bezpiecznym i niebezpiecznym. W poznaniu
    > jest gdzie wylatywac... Wole przy 140 wyleciec na zwir/trawe/piasek niz
    > uderzyc w slup przy 60. Poza tym po to jest podzial na grupy, zeby sie nie
    > mijac z taka roznica predkosci w zakrecie.

    Wiekszosc slizgow na Lublinie to bledy uzytkownikow i kwestia
    niedogrzania opon, natomiast wjechanie w kogos czy zachaczenie juz
    rzadziej - predzej wlasnie sie ludzie wystrasza jak im ktos wjedzie pod
    lokiec :)

    >
    > Prawde mowiac nie bylem w Lublinie, latalem w Nowodworze i na torze
    > kartingowym w Koszalinie. Z tych trzech obiektow na ktorych bylem Poznan
    > budzi najwieksze zaufanie po prostu. Co do zniszczen motocykla to
    > oczywiscie masz racje im wieksza predkosc tym wiekszy rachunek w
    > warsztacie :)

    Wiesz - zawsze masz to wrazenie ze to cos bardziej profesjonalnego...
    Nowodwor ma dobry asfalt (szkoda ze nierowny) ale to lotnisko - duzo
    prostych i tak naprawde nie ma tam winkli prawdziwych, odpowiednio
    wyprofilowanych (zaraz AZ mnie zjedzie :) ale to z profesjonalizmem nie
    ma nic wspolnego (lacznie z zabezpieczeniem toru).

    Nie bylem na Poznaniu - sadze ze w przyszlym roku pewnie sie wybiore.
    Bylem na Panonii (przy ktorej Poznan blado wypada) i faktycznie tak jest
    ze wjezdzasz na tor i czujesz sie po prostu pewniej :)

    >
    > W Poznaniu na SpeedDay grupa amatorow pierwsza sesje przejezdza z
    > niskimi predkosciami uczac sie toru jazdy itd. Nikt ich wtedy nie
    > wyprzedza. Nikt tez nie wjedzie na tor bez zdania egzaminu z flag i ogolnego
    > zachowania na torze.

    Na lublinie tez masz grupy jesli motocykli jest odpowiednio duzo i tez
    od razu nikt nie jedzie na maxa - opony trzeba rozgrzac (z kocami
    problem bo pradu nie ma pociagnietego).
    Flagi tylko czerwona i szachownica - wiecej nie widzialem - ale wez pod
    uwage i inna kwestie - to typowo amatorskie jazdy - zeby zatrudnic
    wirazowych trzeba im zaplacic - i juz koszt jazdy bylby mniej
    atrakcyjny. Teraz placisz ok 80-140 zl za caly dzien jazdy - Poznan
    kosztuje srednio ok 500 - dlatego wiekszosc woli pojechac za ta kase 3x
    na Lublin...
    (ja mam kawalek drogi i nie bardzo mi sie oplaci pojechac na 1 dzien na
    Poznan czy gdziekolwiek indziej - i robia sie to juz znaczniejsze koszty
    - droga, oplata za tor, paliwo, opony...)

    >
    > Jak juz napisalem nie bylem w Lublinie, jednak nie demonizowalbym
    > Poznania. Poza tym Poznan jest uznawany za stosunkowo wolny techniczny tor
    > :)
    >

    Ja nie demonizuje - po prostu polecam zaczac na wolnym torze, nauczyc
    sie podstaw i pozniej spokojnie pojechac na szybszy tor - tak
    najbezpieczniej :)

    Norbi
    BLACK XX'03

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: