-
Data: 2019-05-22 14:51:43
Temat: Re: Jazda na suwak i kultura.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5ce4d37b$0$514$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 21.05.2019 o 21:05, J.F. pisze:
>>> Zablokować to duże słowo - to się toczy.
>> Jak sie toczy, to i odstepy wieksze i mozna sie wcisnac
>> "bezkolizyjnie" :-)
>U nas odstępy są zawsze małe - hello - warszawa;) Ale nie martw się -
>do ciagłej nie dojedziesz, chyba że rzeczywiście chcesz
>przycwaniaczyć - ktoś cię wpuści.
>>> No i ponawiam pytanie - na ile km wcześniej muszę zmienić pas.
>>
>> Skoro wiesz, ze tam jest korek codziennie ... to co szkodzi zmienic
>> znacznie wczesniej ?
>Ie wcześniej - 6 km? 2km, 1km?
>> Maluchem jedziesz, ze nie chcesz utrudniac na srodkowym pasie ?
>Prawy prawie zawsze jest szybszy w większości miast, więc nie w tym
>problem:P
Czyli podsumujmy - jedziesz szybszym pasem, wiedzac, ze obok jest
kolejka,
i liczysz, ze cie wpuszcza :-)
Przy czym domagasz sie niemieckiej zasady jazdy do konca, nie
pasujacej tu do sytuacji.
Ktora to zasada spowoduje, ze szybszy pas przestanie byc szybszy.
A dodatkowo zablokuje tych, ktorzy jada w innym kierunku, i mieliby
droge wolna, gdyby ktos nie zechcial omijac kolejki :-)
P.S. We wroclawiu prawy pas juz z reguly jest wolniejszy.
>>> Zwracam uwagę, ze to wydłuża korek... często na następne
>>> skrzyżowanie.
>> Mowisz, ze lepsze przyblokowanie tych, to co chca skrecic i maja
>> pusty pas ?
>W tym przypadku - zapewne tak - prawdę mówiąc jest ich o rząd
>wielkości mniej niż tych co by utknęli na skrzyżowaniu z Górczewską i
>Młynarską. Tam zresztą jest dość specyficzny układ drogowy -
>przyjrzyj się - defacto w większości przypadków nie opłaca się
>tamtędy jechać na autostradę w stronę Poznania, chyba że w niedzielę
>albo w nocy. Musisz nadłożyć drogi.
>>> Tak po prawdzie, to się całkiem sprawnie odbywa - przypadki
>>> wpychania się na chama czy blokowania tych co pas chcą zmienić we
>>> wmiarę cywilizowany sposób stanowią margines. Po prostu
>>> osiągnęliśmy (ci co tam jeźdzą) jakiś niepisany konsensus
>
>> jedni nie omijaja, inni ich czasem wpuszczaja, a wszystkiemu
>> sprzyja, ze to sie jednak toczy a nie stoi ...
>No właśnie - działa to dość dobrze - zdarzają się kałmuki co pojadą
>do końca i wpychają się po wyłączonym z ruchu, ale to margines.
No ale oni akurat nikogo niepotrzebnie nie blokuja :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.19 14:59 J.F.
- 22.05.19 17:06 Cavallino
- 22.05.19 17:07 Cavallino
- 22.05.19 17:18 Transpok
- 22.05.19 19:07 Shrek
- 22.05.19 19:29 Shrek
- 22.05.19 19:42 Transpok
- 22.05.19 19:44 Shrek
- 22.05.19 19:52 Transpok
- 22.05.19 20:30 J.F.
- 22.05.19 21:35 LordBluzg(R)
- 23.05.19 06:12 Shrek
- 23.05.19 06:51 Transpok
- 23.05.19 09:41 Kris
- 23.05.19 12:22 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A