  • Data: 2019-05-23 12:22:34
    Temat: Re: Jazda na suwak i kultura.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ce61d93$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 22.05.2019 o 20:30, J.F. pisze:

    >napisałem przecież - jakieś 200 metrów o ile pamiętam od miejsca
    >gdzie ten pas _zaczyna_ być pasem do skrętu. Razem to będzie gdzieś
    >450 metrów od ciągłej linii.

    No i w domysle domagasz sie, zeby cie wpuszczono na inny pas, na
    ktorym kolejka od 10 km :)

    >Jak stanie się wolnieszy to raczej nie będą się ładować - więc czemu
    >się nie staje?

    Bedzie tak samo szybki.
    No, niekoniecznie, bo jak np dwa pasy prosto, jeden w prawo i z tego w
    prawo chca zjechac na srodkowy, to srodkowy bedzie wolniejszy ...

    >To wychodzi zakaz korzystania z prawego pasa...

    Dlaczego - bedzie dla tych, co chca w prawo pojechac.
    I oni pojada szybko, bez zbednego czekania.

    Poza tym drugi kolega Ci podpowiada - zaraz jak zauwazysz korek, to w
    niego wjedz.
    Tam ktos niewiele czeka, to cie chcetnie wpusci....

    >Niby emotek, ale odnoszę wrażenie, że trochę wziąłeś moją wypowiedzż
    >na poważnie....

    Co by nie mowic - jest to jakies rozwiazanie :-)

    >Mówię ci - lepiej po prostu jak będą rygorystycznie pilnować, żeby
    >nikt na ciągłą nie najeżdzał;) Przejedzie się na poznań zamiast na
    >pragę to nauczy się pasy zmieniać;)

    No i sprowadzi sie do tego, ze bedzie pas zmienial pare km wczesniej i
    nie bedzie narzekal ze tu wolniej, a prawy szybszy :-)

    J.