  • Data: 2016-07-26 20:40:36
    Temat: Re: Jazda bez korka oleju
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2016 o 20:00, Budzik pisze:

    > Musisz sie doszkolic na lekcjach u J.F. :)

    I u Romana też.
    Z ich dwóch sposobów (czyli gdybym stał 50 ma za poprzednikiem i
    obserwował w lusterku jak ten za mną próbuje we mnie wjechać) pewnie
    powinienem się wybronić.

    Ale co miałbym zrobić, gdyby po mojej ucieczce w ten niezbędny do życia
    50 metrowy odstęp, klient za mną dalej próbowałby kolejnego zamachu na
    mój zderzak?
    Dokładnie tak jak zrobił to 10 m wcześniej, wtedy bez powodzenia?
    W końcu nawet ten 50 m odstęp by zniknął, a światła na Śródce trochę na
    prawoskręcie trzymają.....