  • Data: 2016-07-27 02:50:14
    Temat: Re: Jazda bez korka oleju
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I u Romana też.
    > Z ich dwóch sposobów (czyli gdybym stał 50 ma za poprzednikiem i
    > obserwował w lusterku jak ten za mną próbuje we mnie wjechać) pewnie
    > powinienem się wybronić.
    >
    > Ale co miałbym zrobić, gdyby po mojej ucieczce w ten niezbędny do życia
    > 50 metrowy odstęp, klient za mną dalej próbowałby kolejnego zamachu na
    > mój zderzak?
    > Dokładnie tak jak zrobił to 10 m wcześniej, wtedy bez powodzenia?
    > W końcu nawet ten 50 m odstęp by zniknął, a światła na Śródce trochę na
    > prawoskręcie trzymają.....

    Tez mnie bawią takie uwagi.
    Jak mi ostatnio wjechał gośc w tyłek to zrobił to z taka bezwładnoscią ze
    chyba nawet 50 metrów by nie pomogło bo on praktycznie w ogóle nie hamował
    wiec nawet jakbym 50 metrów podjechał to by nic nie dało.
    Jakis młody, swiezo po prawku.
    Na szczescie nic wielkiego nie zrobił ale widziałem go z daleka, pusciłem
    hamulec, uciec nie było gdzie i czekałem.