    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Japońska robota chińskimi rękoma.
    Date: Wed, 17 Jun 2015 13:19:43 +0200
    <55808aa8$0$8388$65785112@news.neostrada.pl> <mlq55n$6pj$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <mlq73l$hbn$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mlq983$go1$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mlqad2$hu3$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mlrjb9$pvm$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2015-06-17 o 12:49, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnmo1ca5.7cq.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    >
    > Pierwszym takim widowiskowym przypałem, był jakoś mały samochód tej
    > firmy, coi to podobnież na potęgę się wywracał, zdaje mi się, środek
    > ciężkości za wysoko, czy co tam... A jak cię widzą, tak cię piszą...
    > Może i próbowali się zz tego wyśmiać, ale jakoś nie widziałem energii w
    > tym... Czyli poszli na łatwiznę, cuś-tam poprawiom (nie korygować),
    > wrzawa wygaśnie i ludkowie, co już nie pamiętają, bo za młodzi, etc.,
    > zaczną kupować.

    A-Klasse i test łosia. Obniżono i utwardzono zawieszenie i dodano ESP.
    ATSD to była pewnie zagrywka Volvo żeby zaszkodzić Mercedesowi. Potem
    jak się okazało wiele innych aut tej klasy nie przechodzi takiego testu.
    Swoją drogą jak patrzę na film z tego testu to wydaje mi się, że
    kierowca przy ostatnim skręcie w lewo celowo jeszcze szarpnął kierownicą
    żeby przewrócić auto na plecki.
    http://www.biztok.pl/moto/najwieksze-wpadki-podczas-
    testu-losia_s13483/slide_1

    Nie wiem czy to była taka wielka porażka, skoro A-klasse bardzo dobrze
    się przez lata sprzedawała, a Mercedes zyskał jako firma, która
    wprowadziła do masowej produkcji ESP.

    --
    pozdrawiam
    MD