  • Data: 2010-04-13 16:03:23
    Temat: Re: Jakośc płytek drukowane.pl / gama
    Od: "nenik" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam świeciłeś klisze dla nich? Może zrobiłeś je odwrotnie, tj.
    > podłożem kliszy do laminatu? Trzeba świecić tak żeby po ułożeniu w
    > kopioramie emulsja kliszy stykała się z emulsją na laminacie, w
    > przeciwnym razie będziesz miał podświetlenia.

    ryzykowna rada :)
    1. czy oni przyjma klisze ? , z tego co wiem to nikt sie tu nie chwalil
    2. rada ok ale nie w tej firmie , tam nie ma czegos takiego jak emulsja na
    laminacie stykajaca sie z klisza
    3. po jakosci odwzorowania sciezek wnioskuje ze metoda foto jest im obca
    i dysponuja technologia z lat 60-70 czyli sitodruk

    wlasciwie to dal bym sobie reke uciac ze robia na sicie , a ze starsza
    technologia to wcale nie znaczy ze nie ma miejsca na rynku dla takiej firmy ,
    jak ktos tam cisnie 6mils czy nawet 8mils to jest "hardcorem" :)

    co do Eagle , mnie ciekawia tylko zamiary osob projektujacych biblioteki ,
    eagle to chyba jedyny program jaki spotkalem , w ktorym opis wchodzi na pady ,
    bezsens , albo oddala sie opis albo pomniejsza pady , troche to nie przemyslane
    , albo ja rozumuje "inaczej" tylko nie wiem w ktorym miejscu