  • Data: 2010-04-13 18:58:16
    Temat: Re: Jakośc płytek drukowane.pl / gama
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 13 Apr 2010 18:03:23 +0200 "nenik" <n...@o...pl> napisał:

    >3. po jakosci odwzorowania sciezek wnioskuje ze metoda foto jest im obca
    >i dysponuja technologia z lat 60-70 czyli sitodruk

    Eee, a może sami zaświecili klisze nie tak jak trzeba? Albo może pompa
    próźniowa w kopioramie siadła i dociskali ręcznie? :-)

    Przygotowanie sita (i jego późniejsze odwarstwienie) to jednak trochę
    więcej roboty niż zrobienie płytki metodą foto, a emulsje światłoczułe
    do płytek to chyba już i w '70 były? Jaki sens robić sito dla
    jednej-dwóch formatek?

    Zakładając nawet kompletną dziadowskość płytkarni to mogliby nawet
    Positivem (który zresztą daje efekty daleko lepsze od tych które tu
    zostały zaprezentowane) robić - chodzi mi o to że metoda foto jest w
    zasięgu każdego, gorzej z metalizacją otworów.