  • Data: 2010-04-13 18:12:40
    Temat: Re: Jakośc płytek drukowane.pl / gama
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Firma dostarcza mi "skrypt" który odpalony wewnatrz Eagle generuje
    > wszystkie niezbędne pliki automatycznie. W ogóle nie zajmuje się
    > pierdołami typu co ma byc odbite w lustrze i jakie warstwy. To jest w
    > 100% sterowane automatycznie. Zastanawianie się która warstwę i jak
    > odbić śmierdzi rękodzielem i skłonnoscią do pomyłek.

    Ależ ja nie mówię, że którąś warstwę trzeba odbić. Tylko że zalecają
    żeby na warstwie był napis tak zrobiony żeby na płytce był normalnie
    czytelny. Ale nie jest to bezwzględnie konieczne. Jeśli program daje
    nazwy warstw zrozumiałe dla płytkarni to nie ma obawy że coś się pomyli.
    I nie ma powodu żeby coś odwracać.

    MD