  • Data: 2013-02-01 09:47:05
    Temat: Re: Jakie typowanie jest najlepsze i dlaczego statyczne?
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 21:29:48 UTC+1 użytkownik Marek Borowski napisał:

    > Wydaje mi sie mylisz podwyzszanie kwalifikacji z przekwalifikowaniem
    > sie.

    W takim razie wystąpiło nieporozumienie. Dla mnie programista to zawód. Język
    programowania to narzędzie. Nauka nowego języka to poszerzenie/podwyższenie
    kwalifikacji w tym samym zawodzie. Coś jak nauka obsługi nowego rodzaju młotka.

    Przekwalifikowaniem się byłaby nauka umiejętności typowych dla innego zawodu z myślą
    o wykonywaniu tego innego zawodu (np. nauka prowadzenia tramwaju).

    Inaczej: "programista" to zawód; "programista Javy" to ograniczenie.

    (Tak, oprócz ideałów znam też realia.)

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com