  • Data: 2013-02-01 11:50:46
    Temat: Re: Jakie typowanie jest najlepsze i dlaczego statyczne?
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 lutego 2013 09:47:05 UTC+1 użytkownik Maciej Sobczak napisał:

    > Inaczej: "programista" to zawód; "programista Javy" to ograniczenie.
    > (Tak, oprócz ideałów znam też realia.)

    Ograniczenie kojarzy się negatywnie, tymczasem znajomość ogromnej
    ilości języków nie jest zaletą. Znajomość kilku języków programowania
    jest na tyle dobra, na ile warto do specjalistycznej klasy zadań
    stworzyć nowy (specjalistyczny) język, zamiast posługiwać się
    jakimś ogólnym. Zdecydowanie większą zaletą jest znajomość jednego,
    może dwóch ogólnych języków, ale wraz z ogromną ilością bibliotek i
    narzędzi. Przynajmniej z takimi realiami się spotkałem.