    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie sprzęgło?
    Date: Sun, 18 Oct 2015 13:11:36 +0200

    Użytkownik "Scobowski" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:mvvt3m$im3$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Bierz najtańsze "markowe" - i tak zapomnisz o sprzęgle do czasu
    > sprzedaży samochodu (nawet zakładając, że użytkowniczka poprzednie
    > zakatowała ;-) )

    TŻ wiele nie jeździ, zrobiła ok. 8 tys. od zakupu samochodu, choć fakt,
    że w większości po mieście. W poprzedniech samochodach takiego problemu
    nie było, to znaczy nie podejrzewam, że to ona zajeździła sprzęgło, ale
    raczej, że te typy tak mają. Pedał wciska w podłogę, przynajmniej, kiedy
    jeździ ze mną ;-) Prędko nie będziemy sprzedawać, bo uwielbia to autko,
    zresztą, jest za co. Poza awaryjnością, oczywiście ;-( Przynajmniej nie
    rdzewieje, zawieszenie trwałe, do tej pory wymieniłem zamki i
    przerdzewiały tłumik (+ eksploatacyjne sprawy tj. klocki i płyny).
    Na forach o mini piszą, że sprzęgła padają po niewielkich przebiegach,
    nawet po trzydziestu paru tysiącach. Co ciekawe, zamienniki (nie piszą
    jakie) wytrzymują jeszcze mniej (ale to tylko jeden wpis).

    Ale może postawię pytanie inaczej: valeo, sachs czy luk (rozpiętość
    cenowa 400-750) - i związane z tym drugie pytanie, czy to nie bedzie to
    samo tylko w pudełkach z różnymi napisami? Stówka czy dwie w tę czy
    tamtą nie ma znaczenia. W wypadku valeo znalazłem dwa różne - może po
    prostu wziąć to droższe?

    --
    Yogi(n)