  • Data: 2015-10-18 19:20:37
    Temat: Re: Jakie sprzęgło?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Yogi(n) pisze tak:

    > Nie mam w tym zakresie żadnego doświadczenia, ponieważ tylko raz
    > wymieniałem sprzęgło (na sachsa), a auto sprzedałem po ok. 20 tys
    > od wymiany, więc nie wiem, ile wytrzymało. Ceny tych zamienników
    > kształtują się w przedziale od 400 do 1800 PLN (mowa o komplecie,
    > bo nie ma sensu po zrzuceniu sprzęgła wymieniać np. tylko łożyska,
    > robocizna i tak wyjdzie najdrożej) - podpowiedzcie, czy wszystkie
    > te firmy robią dokładnie to samo, czy też warto wybrać konkretną -
    > i jeśli tak, to którą.

    Kupiłem rok temu komplet Sachs dwumasa, docisk, tarcza i łożysko Made
    in Slovak Republic i po 10 tys km już cicho terkocze łożysko wyciskowe
    tylko na rozgrzanym silniku tylko przy wciskaniu sprzęgła.

    Jak widzisz markowe niczego nie gwarantuje. Loteria. Jak bedzie się
    pogarszać to zmienię łożysko na SKF. Drugi raz też kupiłbym Sachs (może
    poszukał lepszego kraju produkcji) ew LuK.

    Komplet Sachs z łożyskiem SKF Made in France wytrzymuje już w golfie
    200 tys km od 1999 roku.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.