    From: Michaczu <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jakie opony do B12,5 ?? Prośba o opinie użytkowników.
    Date: Sat, 11 Apr 2009 21:28:28 +0200

    Mystik pisze:
    > Cześć

    > Jeżeli obecne wystarczyły Tobie na 8kkm, to myślę, że to tak będzie. I
    > żadna z opon nie wytrzyma więcej, chyba, że zmienisz sposób jazdy.
    > Wybierz tańszy komplet. Nieważne co wybierzesz, będzie dobrze :).

    No właśnie, qrcze... ciężko mi to określić, jeżdzę głównie po mieście,
    dużo ruszania spod świateł itd itp.. mógłbym jeździć dużo szybciej.. no
    a laczek znika w oczach:-p no ale cudów nie ma.. sam sie nie ściera:-p

    Tańsze obecnie są Piloty, i szczerze powiedziawszy miałem już z nimi
    kontakt ale w znacznie lżejszym motocyklu bo w SV mojej lubej...
    oponki były idealne... czy jednak taka różnica w masie i mocy będzie dla
    nich robić różnice?

    A może na moim poziomie umiejętności - standardowego użytkownika, nie
    jestem w stanie wychwycić tak subtelnych różnic?