  • Data: 2009-04-12 10:58:54
    Temat: Re: Jakie opony do B12,5 ?? Prośba o opinie użytkowników.
    Od: zbyhoo <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Kwi, 23:25, Michaczu <m...@t...pl> wrote:

    > "(uzywke ;-P)"
    >
    > Broń cie Panie Boże!!
    > Zaraz nadjedzie Kuczu i jego krucjata:)
    > Dobrze że z Poznania nie jesteś:-p bo byśmy byli potępionym miastem:-p

    Ale ja go calkowicie rozumiem. Gdybym zawsze mial luzne 6 czy 7 stowek
    tobym o uzywce nawet nie myslal. Nowy kapec gwarantuje bezpieczenstwo,
    druga reka to loteria. Ale mozna czasem spotkac (szansa 10%...)
    uzywane, dobre gumy, byc moze zdejmowane ze sprowadzanych badz
    rozbitych (z tej drugiej strony ;-P) sprzetow, na ktorych mozna zrobic
    pare kkm, dysponujac niewielkim budzetem. Albo po-torowe kapcie z
    pewnego zrodla - z reguly swieze, zapewniajace dobre trzymanie, czasem
    lepsze niz niektore nowe opony. Co innego przod - tutaj zdecydowanie
    nowa guma.

    > No wienc...
    > Troche mnie zmartwiłeś ta opinią o Z6... że nie trzyma..
    > bardzo toto nie miłe....

    To dobra opona, ale wg mnie wymaga wysokiej temperatury by moc na niej
    troszke zaszalec w winklu. Po prostu sa takie, ktore trzymaja duzo
    lepiej, za to znikaja szybciej.
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1