  • Data: 2009-04-11 20:33:08
    Temat: Re: Jakie opony do B12,5 ?? Prośba o opinie użytkowników.
    Od: zbyhoo <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zbliża się nieubłaganie termin wymiany co najmniej tylnej opony w moim
    > bandziorku 1250 2008 rok...
    > Głównie chciałbym żeby wytrzymała ona no te minimum 12-15Kkm
    > Moje typy póki co to:
    > -Michelin Pilot Road 2
    > -Metzeler Z6 Interact
    >
    > Może ktoś z Was zakładał już takie oponki do swojego B12,5? albo czegoś
    > o podobnej masie i momencie?

    Bry

    Teraz mam zwykla Z6 z tylu (uzywke ;-P) i wrazenia ciut mieszane.
    Trwalosc naprawde ok, zrobi sie na tym kapciu nawet kilkanascie kkm,
    ale trzyma dobrze tylko w wysokich temp i po rozgrzaniu. W chlodne dni
    opona w ciasnych winklach potrafila sie uslizgnac. W deszczu nie wiem,
    nie mialem okazji testowac, ale delikatnie jadac daje rade. Zamknac
    jej nie potrafie, zawsze zostaje margines kilku mm i na drodze nie
    zejde glebiej. Ogolnie opona zdecydowanie turystyczna.
    Conti Road Attack mialem wczesniej i trzymala o niebo lepiej. Pamietam
    jak podczas pierwszej przejazdzki tym moto po winklach pod Ojcowem w
    czwartym zakrecie przycieralem butem :-) Zamyka sie pieknie, trzyma w
    winklu rewelacyjnie, na mokrym tez ok. Za to trwalosc zirka 7-8 kkm i
    srodek starty. Chetnie wrocilbym do Conti, o ile kupie ladna uzywke :-
    PPP
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1