  • Data: 2010-01-13 18:50:28
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: "Norbert" <x...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Można by prosić o wystawienie np. w youtube w sensownej jakości, albo
    > oczywiście skompresowane do xvid i na pocztę :). Chętnie bym zobaczył,
    > mimo że ostatnio byłem dość sceptyczny co do polityki Pentax.

    Jak mnie najdzie to wystawie, poki co jestem z tych co nie bawia sie w
    youtube i naszaklase ;) Moze czas zaczac. Ale poszukaj na youtube k-x,
    powinny byc jakies nocne filmy, zalezy czym krecone, ale na jasnym
    obiektywie potwierdzam ze jest niezle. Teraz mi sie marzy Sigma 30/1.4, bo
    ta 50 pentaxa waska troche do filmowania.