  • Data: 2011-10-13 18:11:16
    Temat: Re: Jakie lancuchy do tylnego napedu ?
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-11 16:02, _THX pisze:
    > Rozglądam sie za łańcuchami, w dodatku na alusy.
    > Da się coś kupić bez ruiny budżetu?
    > Potrzebne są "na wszelki wypadek" do miasta, i ewentualnie w góry.
    > Powinny dać się założyć na tylne koła napędowe już po uwięźnięciu w śniegu
    > czy na lodzie (np. jakiś parking pod blokiem).
    > THX

    Ja miesiąc temu kupiłem - jako zielony w temacie - za namową kolegi,
    wieloletniego narciarza(zimą często jeździ po Austrii i Szwajcarii a na
    codzień mieszka w górach) poniższy model łańcuchów (napęd koła przednie)
    http://www.swiatbagaznikow.pl/p,pl,876,pewag+sportma
    tik+smx+64.html
    tyle, że model na 185/60/r15
    Podobno dobre jakościowo i wytrzymałe, cena przystępna, mają po dwa
    napinacze, wygodne przy zakładaniu i ściąganiu itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde