-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!feeds.phibee-telecom
.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news-out.netnews.com!news.alt.
net!fdc2.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4
!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Date: Tue, 2 Nov 2021 22:51:03 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.2.1
Subject: Re: Jakie kable rozruchowe?
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <61795cc9$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <slc037$fps$1@dont-email.me>
<617a7e1b$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
<617a7ebe$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<617a7fea$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<617a877a$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
<617e3e2b$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<61813151$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<61817b16$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<61819fd2$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<6181a258$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<6181a933$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
In-Reply-To: <6181a933$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 76
Message-ID: <6181b2c7$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1635889863 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 509 83.142.196.21:51017
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4454
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2698715
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.11.2021 o 22:10, LordBluzg(R) pisze:
>> Benzynę 1.8 to i kiepskie kable odpalą bez zająknięcia przy chodzącym
>> dawcy.
>
> Chujprawda.
Uważaj na nisko latające kwantyfikatory. Accord 1,8 odpalał bez problemu
na marketowych nawet jak na swoim nawet nie zakręcił.
>>> Pojebało? Alternator odpali i co? Jak to przełączysz potem na zdechły
>>> aku?
>>
>> Normalnie - odpinasz kable, zakładasz klemę i dokręcasz?
>
> No i po odpięciu kabli, regulator wariuje i pali żarówy i wszystko co
> może, tylko dlatego że nie posiada punktu odniesienia napięcia, czyli
> podpiętego akumulatora.
Jak nie ma jak ma? Jakby było jak piszesz, to by po podłączeniu dawcy
ześwirował tak samo regulator dawcy.
> Uda się 3 razy a 10 razy się nie uda.
Mi udało się raz. Więcej nie miałem potrzeby sprawdzać:P
> Przerabiałem.
I co - popaliłeś? Jak dla mnie taka sama miejska legęda jak zrywanie
paska przy odpalaniu na pych.
> Poczytaj. Może opuściłeś tą lekcję z Fizyki ale mam
> pewność, że "ąćki" rzucał w panią od Fizy kamieniami :)
Ja też - natomiast z fizy miałem 6 a elektrotechniki na studiach nie
miałem warunków;)
>> Jak spinasz kablami to przecież też podłaczasz alternator dawcy na
>> rozładowany aku biorcy. Jak ma się zjebać to lepiej już biorcy:P
>
> Nonie, jak odepniesz aku biorcy i nagle swoje krokodylki, to
> alternator/instalacja szuka drogi mlecznej żeby poszerzyć wszechświat :]
Bo ponieważ? Regulator alternatora trzyma 14,4 wolta z tego co pamiętam
i w dupie ma akumulator. Co najwyżej jak podłączysz to napięcie siądzie
bo altek nie wydoli prądowo. Ale raczej nie spadnie tak żeby na świce
nie stykło, więc nie zgasnie i naładuje do normalnego napięcia w minutę
jeśli aku żyje (nie mylić z naładuje do normalnej pojemności w minutę).
Jakby było jak piszesz to odłącznie kabli od razu po odpaleniu
powodoałoby "wyjebanie w kosmos" instalacji biorcy. Legenda mówi, że
długotrwałe kręcenie starych motocykli bez aku może spieprzyć regulator
- ale tam jest inny z reg niż w samochodowych alternatorach. A i w to
nie wierzę specjalnie bo naładowany aku nie zmienia bilansu
energetycznego na tyle żeby ubytek energii na jedno odpalenie coś zmieniał.
>> Nie chuj prawda, tylko cała prada. Nie ma znaczenia gdzie podłączysz
>> byle by dobry styk był.
>
> Nonie. Najpierw ma się najebać aku biorcy, żeby pomagał i nie stwarzał
> obciążenia. Dlatego 10min uważam jako podstawę.
Paraktyka jebie twoją teorię:P Jak masz wystarczająco mocnego dawce nie
nie do końca chujowe kable to odpalasz od razu i nic się nie dzieje.
>>> Jprdl. 21 wiek a oni tego nie wiedzo :/
>>
>> Wiedzo, wiedzo:P
>>
> Nochyba niedokońca :)
Pozwole sobie zgłosić zdanie odrębne. Co nie znaczy że popieram abecadło
bo jego teoria jest z dupy wzięda i tu się zgadzamy.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.21 23:11 Shrek
- 02.11.21 23:11 LordBluzg(R)
- 02.11.21 23:28 LordBluzg(R)
- 02.11.21 23:43 Shrek
- 02.11.21 23:50 LordBluzg(R)
- 02.11.21 23:51 Shrek
- 02.11.21 23:57 Shrek
- 03.11.21 00:10 LordBluzg(R)
- 03.11.21 00:19 Shrek
- 03.11.21 00:28 LordBluzg(R)
- 03.11.21 01:08 LordBluzg(R)
- 03.11.21 01:51 LordBluzg(R)
- 03.11.21 06:22 Shrek
- 03.11.21 07:25 Shrek
- 03.11.21 07:45 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=