  • 31. Data: 2011-04-20 20:17:23
    Temat: Re: Jakie głośniki?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup
    > ... które są z sufitu przez marketingowców wzięte i nijak się nie mają do
    > realnych walorów użytkowych. Często im badziewniejsze głośniczki, tym bardziej
    > mają "wyśrubowane" parametry w opisie, bo "szary kowalski i tak tego nie ma
    > jak zweryfikować".

    Chodzi ci o moc szczytową? Akurat podają prawdziwą, ale nie jest ważne, że
    wytrzymują ją przez 1 sekundę i potem rozlatują się na kawałki.

  • 32. Data: 2011-04-20 20:32:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-19 18:16, UK< pisze:

> [...]
    terowy/Peryferia_i_eksploatacja/Creative_GigaWorks_T
    20_II.html

    Ja mam takie:
    http://img28.imageshack.us/i/glonik.jpg/
    Na zdjęciu pokazałam tylko 1 głośnik, bo drugi jest z drugiej strony.
    Już nigdzie takich samych głośników nie widzę. Nadmienię, że są bardzo
    ciężkie. Jeden chyba ze 4 kg waży. Efekt słuchania taki jak z dużych i
    mocnych głośników.

    --
    animka

  • 33. Data: 2011-04-20 20:36:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-20 22:15, qwerty pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Od kiedy Matroska to format?

    A jak to się nazywa? :-)

    --
    animka

  • 34. Data: 2011-04-21 07:36:51
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-20 20:29, UK < pisze:

    > Ponadto mnie chodzi nie tyle o słuchanie mp3 co oryginalnych płyt
    > dźwiękowych CD,
    > a te są stereo.

    Poważnie ? a mp3 są mono ? umowmy się, jak chcesz wydać 100 zł to nawet
    nie pisz czego na tym chcesz słuchać a jak chcesz usłyszeć te różnice
    między mp3 (dobrym) a "CD stereo" to do tej 100 dołóż jeszcze ze 2 zera
    na końcu.

  • 35. Data: 2011-04-21 09:24:33
    Od: Salata <s...@n...interia.pl>

    boxfish <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    > między mp3 (dobrym) a "CD stereo" to do tej 100 dołóż jeszcze ze 2 zera na końcu.

    Z tymi 2 zerami to przesadziles, ale juz za 1500 mozna kupic fajny
    mikrosystem od Denona, ktory potrafi zadziwic wielu wiekszych i drozszych
    braci.

    --
    Regards Marcin

  • 36. Data: 2011-04-25 12:50:22
    Od: "eFTe" <j...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >A jak to się nazywa? :-)

    Pojemnik, znaczy sie container. Nie wiem jaka nazwa po polsku sie przyjeła.
    W jej ramach mozna stosowac rozne kodeki/formaty. Ale to już w środku, a z
    zwenątrz - właśnie pojemnik.

    pzdr
    eFTe

  • 37. Data: 2011-04-25 14:12:27
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 14:50:22 +0200, eFTe napisał(a):

> [...]
    > W jej ramach mozna stosowac rozne kodeki/formaty. Ale to już w środku, a z

    AFAIR używane jest najczęściej określenie "kontener". Na ile prawidłowe, to
    już nie wiem. :)

    [ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona ]
    [ szuka jego. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]