  • Data: 2011-04-19 18:48:32
    Temat: Re: Jakie głośniki?
    Od: "UK" <<>@[].com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyraźnie napisałeś, że się nie znasz na tym, więc patrzysz
    > na parametry "żeby dobrze grały".
    > Jak masz możliwość, to idź do Saturna, czy innego Media-Markt - tam
    > głośniki są podłączone. Posłuchaj sobie jak grają, znajdź
    > takie za 150zł i kup w 'normalnym' sklepie za 100zł.

    Nie trzeba być znawcą żeby porównać kilka podstawowych parametrów
    znajdujących się w opisach. Trzeba tylko wiedzieć które są istotone i jakie
    powinny być. Na przykład, na użytek domowyy, żeby słuchać myzyki
    klasycznej - ile powinno być decybeli?
    Moje dotychczasowe głośniki są tach archaiczne, że nijak się mają
    do obecnych.

    Pozdrawiam
    UK